bureaublad verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erin Rijpkema

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Beste mensen,

Op een laptop van een vriend is het bureaublad verdwenen.

Ik heb ctrl + alt + delte en dan nieuw process en dan explorer.exe geprobeert maar wanneer je dan op enter klikt verdwijnt hij meteen heb ook via het taakbeheer gescant op virussen en daar werd ook niks gevonden weet iemand hier mischien wat het probleem zou kunnen zijn.

Alvast bedankt

Groetjes Erin

Nee, dat zou ik niet weten, maar al wel een system restore gedaan naar een datum van voor het probleem? eventueel in veilige modus?

Steek de windows cd erin, open dan taakbeheer en dan Nieuwe taak uitvoeren, typ daar dan sfc /scannow (spatie tussen sfc en / niet vergeten). dan scant hij op beschadigde bestanden, en varvangt deze eventueel. dit kan wel enige tijd duren. Als hij daarmee klaar is opnieuw opstarten, en dan hopen dat het probleem is opgelost.

Beste mensen,

Op een laptop van een vriend is het bureaublad verdwenen.

Ik heb ctrl + alt + delte en dan nieuw process en dan explorer.exe geprobeert maar wanneer je dan op enter klikt verdwijnt hij meteen heb ook via het taakbeheer gescant op virussen en daar werd ook niks gevonden weet iemand hier mischien wat het probleem zou kunnen zijn.

Alvast bedankt

Groetjes Erin
De oplossing van lange Pier is er 1 als je idd er niet uit kan komen ,mijn ervaring van je systeemherstel is wel dat er een andere kant aan zit en dat is dat hij erg veel bestanden vergeet terug te zetten dan heb ik het niet over foto`s ofzo.
Heb je al geprobeerd in het coniguratie sys onder buroblad een andere achtergrond te nemen???het wil wel eens werken als dat ook niet lukt is er mischien nog wel een andere optie.
Is er totaal geen error geweest maar was de achtergrond ineens weg inclu de pictogrammen??wanneer de pictogrammen er nog wel staan lukt het vaak een andere achter grond te nemem
veel suc6 .....nixs

Steek de windows cd erin, open dan taakbeheer en dan Nieuwe taak uitvoeren, typ daar dan sfc /scannow (spatie tussen sfc en / niet vergeten). dan scant hij op beschadigde bestanden, en varvangt deze eventueel. dit kan wel enige tijd duren. Als hij daarmee klaar is opnieuw opstarten, en dan hopen dat het probleem is opgelost.

Dit al ge probeert?

Hoi

Je kan browseui.dll downloaden en weer in windows zetten als niets anders meer lukt ook niet wat lange pier voor stelde systeem herstel
Het is een weinig voor komend probleem maar erg vervelend ik wist niet dat je ook start kwijt was.
Alleen met deze truc weet ik het pro op te lossen ga naar de pagina daar kan je het dll downloaden en je pro oplossen.
Het zou best is een spyware probleem kunnen zijn maar dit weet ik niet zeker.
Lees de pagina maar eerst eens goed dan kan je beslissen of je het zo op wil lossen een andere oplossing ken ik niet http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?browseui

Veel suc6 ....nixs

Hoi weet je wat het pro nu is de nieuwe gebruikers krijgen geen cd meer bij hun LT/PC voor de rest is de tip mischien best de oplossing bij mij werkt het niet ik heb xp op een partitie staan groetjes ......nixs:thumb:

Ik heb dit net geprobeert maar het hielp niks :(

waarom zou ik windows opnieuw moeten installeren terwijl het vast maar één klein foutje is en hij het een paar dagen terug nog perfect deed :confused:

Dit gaat ergens anders over, maar je als de handleiding volgt, kun je wel diverse onderdelen uit een restorepoint van het register terugzetten, Knoppix zou ik niet gebruiken, die is vaak niet in staat om op een NTFS partitie te schrijven, de versie ervan die het wel kon, weet ik niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan