Bureaublad voorbereiden probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

YoramDevroy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 sep 2008
Ik heb een probleem met mijn account. Telkens als ik inlog verschijnt er "bureaublad voorbereiden.." , eenmaal ingelogd zie ik het normale windows bureaublad met een groot deel van mijn icoontjes weg en mijn documenten zijn ook allemaal weg.Ik krijg de melding : "Uw gebruikersprofiel is niet juist geladen, u bent met een tijdelijk profiel aangemeld. Wijzigingen die u aan dit profiel aanbrengt gaan verloren. Raadpleeg het gebeurtenislogboek voor details."

Nu heb ik gegoogeld en kwam op een zogezegde oplossing. Link : http://www.pc-helpforum.be/f182/windows-7-vista-bureaublad-voorbereiden-fout-34673/
Ik heb dit geprobeerd maar het werkte niet omdat er automatisch altijd weer een nieuwe map werd gevormd met .bak daar achter , iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen?

Of iemand die een andere oplossing weet om mijn account weer geladen te krijgen?

Dank bij voorbaat

Laatst bewerkt:
Hallo. Hoe lang is die melding al. Systeemherstel geprobeerd. Lost vaak die problemen op. Zet dat ding desnoods een week terug.

Systeemherstel heb ik natuurlijk al geprobeerd. Heb naar 17 mei terug gezet en het heeft niks geholpen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Proberen, schijfcontrole uitvoeren op de C:-drive. Rechtsklik op c: -- Eigenschappen -- tab Extra -- knop 'Nu controleren' . Dat dan laten doen bij de volgende opstart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan