bureaublad vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Berichten
7.920
Dit is misschien geen foutmelding, maar wel een fout in XP...
Wie weet wat er met mijn bureaublad is gebeurd en wat ik er aan kan doen? M'n icoontjes zijn allemaal gaan flippen... :(
attachment.php
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    86,1 KB · Weergaven: 157
Misschien helpt het om gewoon je computer even opnieuw op te starten. Ik heb het ook wel is een paar keer gehad en nadat ik me computer opnieuw had opgestart was het weer goed. Dan reageerde er een bestand niet meer
 
Laatst bewerkt:
Werken die programma's nog wel?
Dit soort icoontjes zie je als de betreffende programma's verwijderd zijn.

Guus.
 
Ja, de programma's werken allemaal nog en uiteraard had ik al eens opnieuw opgestart.
Het is gebeurd nadat ik een film van avi naar mpeg heb omgezet...
 
Kan je die icoontjes wel handmatig veranderen?
 
Ja, dat lukt wel, maar dan snap ik nog steeds niet waarom windows ze vern**kt heeft....
 
De icoontjes in het startmenu kan ik niet veranderen, het werkt ook niet als ik ze verwijder en opnieuw aan het menu start vast maak....
 
Heb je misschien een klein stukje film wat je kan omzetten? Om te kijken of je bureaublad dan weer flipt
 
Is het echt alleen zo op je bureaublad en menu start of ok op de rest van je pc?
 
De rest van de pc ook een beetje....
Mijn dvdstation ziet er zo uit (de andere niet), zo ook een map op m'n F: schijf, sommige wel, sommige niet.
Als ik IE heb geopend dan staat er ook zo een standaardicoontje op m'n taakbalk ipv de blauwe E... heel vaag
 
En m'n bureaublad ziet er weer normaal uit (handmatig) alleen het icoon van underground krijg ik niet gewijzigd :(
 
Ik ben heel erg benieuwd wat er gebeurt als je nog iets omzet, of ze dan weer flippen. Zorg er dan wel eerst voor dat je er een aantal goed heb gezet.

EDIT: Ik lees net dat je, je bureaublad al goed had gezet.
 
Laatst bewerkt:
En dat hielp inderdaad.... zal wel een moeilijk moment zijn geweest voor m'n beessie :p

Thanks!
 
Ja mooi, die had me ook al met een of ander gespuis in IE geholpen (voor m'n meissie dan)... maar ook thanks 2u, want jij hebt de link naar de oplossing gegeven... en ook thanks aan de andere antwoorders :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan