bureaublad weergeven bij snel starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

processorjunkie

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Berichten
361
Heej iedereen,

Weet iemand hoe ik bij mijn werkbalk snel starten het prictogrammetje bureaublad weergeven erbij kan zetten hij heeft er bij gestaan maar heb hem perongeluk gewist:eek:

Groetjes stephan
 
Ik denk dat hij nog wel in C:\Documents and Settings\Default User\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch staat. Daar haalt hij hem in eerste instantie vandaan. (Je moet wel verborgen besturingssysteembestanden weergeven).
 
Ik denk dat hij nog wel in C:\Documents and Settings\Default User\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch staat. Daar haalt hij hem in eerste instantie vandaan. (Je moet wel verborgen besturingssysteembestanden weergeven).

Hoe doe ik da verborgen besturingssysteembestanden weergeven en bij mij gaat het zo :C ik klik daar op dan naar Documents en Settings en dan moet ik kiezen tussen al users en mijn naam welke moet ik dan pakken ik heb ze alletwee al gehad maar ik zie nergens Aplication data
 
Bij mapopties kan je de verborgen besturingssysteembestanden weergeven-functie in/uitschakelen. Je krijgt dan een popup melding dat je niets moet veranderen.
 
Hoe doe ik da verborgen besturingssysteembestanden weergeven en bij mij gaat het zo :C ik klik daar op dan naar Documents en Settings en dan moet ik kiezen tussen al users en mijn naam welke moet ik dan pakken ik heb ze alletwee al gehad maar ik zie nergens Aplication data

Ik heb net gekeken maar hij staat er niet meer tussen waar zou ik hem nog kunnen vinden
 
Bij mapopties kan je de verborgen besturingssysteembestanden weergeven-functie in/uitschakelen. Je krijgt dan een popup melding dat je niets moet veranderen.

Ik heb al gekeken bj application data mar daar staat ie nie tusssen waar zou die nog meer bij kunnen staan
 
Andere theorie..
Typ dit in kladblok:

[Shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar] Command=ToggleDesktop

Opslaan als -> alle bestanden -> typ: Bureaublad weergeven.scf
Opslaan op je bureaublad. Dan dit bestandje verslepen naar je werkbalk snel starten. Dan kan je hem weer van je bureaublad verwijderen.

Succes.
 
Andere theorie..
Typ dit in kladblok:

[Shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar] Command=ToggleDesktop

Opslaan als -> alle bestanden -> typ: Bureaublad weergeven.scf
Opslaan op je bureaublad. Dan dit bestandje verslepen naar je werkbalk snel starten. Dan kan je hem weer van je bureaublad verwijderen.

Succes.

Srry maar ik heb het geprobeerd ik heb het ingetypt enz maar als ik hem dan tussen mijn werkbalk zet en verwijder en ik open een scherm en ik klik erop dan gebeurt er niets het bestand is wel een Windows Explorer Command bestand maar verder snap ik er ook niks van misschien nog andere theorieen anders bedankt voor het helpen.
 
Kopiëer het bestandje uit de bijlage (eerst even uitpakken) naar de map
Code:
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
.

Succes (bijna) gegarandeerd.
 

Bijlagen

  • Bureaublad weergeven.zip
    218 bytes · Weergaven: 51
Kopiëer het bestandje uit de bijlage (eerst even uitpakken) naar de map
Code:
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
.

Succes (bijna) gegarandeerd.

je bent te gek maat het werkt Dit zal ik egt nooit vergeten iok heb al vanalles geprobeerd maar dit werkte BE FRIENDS?:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan