Bureaublad weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knager

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Hoi. Weet iemand waar de file 'bureaublad weergeven' staat ? Ik kan het nergens vinden, maar vroeger had ik het in mn werkbalk en vond het wel verekke makkelijk :D :thumb: windows+m op je tb is hetzelfde maar vind ik toch wat minder makkelijk (misschien ook wennen) Mss weten jullie het , thanks in advance Greetz knager :o

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

In notepad zetten, opslaan als een scf file, in de windows map zetten en naar je taakbalk slepen.

open kladblok: copieer en plak de onderste regels:

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

sla dit op in de map "C:\Documents and Settings\EIGEN_GEBRUIKER\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch" als: "Bureaublad weergeven.scf"

Je kan beter eerst het topic lezen, voordat je overal antwoorden geeft die al gegeven zijn.:rolleyes:

Rechtermuisknop op werkbalk, werkbalk - snel starten aanvinken was een snellere manier geweest ;) Maar het is gelukt dames ! :cool: :cool:

Rechtermuisknop op werkbalk, werkbalk - snel starten aanvinken was een snellere manier geweest ;) Maar het is gelukt dames ! :cool: :cool:

Daar begon je niet mee, daar heb je het over die bureaublad weergeven pictogram.:rolleyes:

Heb ik er nog wel eentje voor je, mevrouw, rechtsklik op taakbalk en bureaublad weergeven aanklikken.:eek:

pffff
fokke.jpg

Daar begon je niet mee, daar heb je het over die bureaublad weergeven pictogram.:rolleyes:

Heb ik er nog wel eentje voor je, mevrouw, rechtsklik op taakbalk en bureaublad weergeven aanklikken.:eek:

Daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat bij veel mensen die dit ook willen gebruiken het probleem opgelost zou zijn op de manier die ik vermeldde, dus ik dacht ik zeg het even. En pff ? Neem die grap nu aub niet direct negatief op..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan