bureaublad xp icoonmarkering tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
windows XP zijn onder de icoon de letters wit.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb windows xp en de leters onder ICOON zijn wit en worden gemankeerd in blauw of een andere kleur, maar als ik Configuratiescherm ga kijken bij het beeldscherm kan ik de kleuren en dergelijke.wel veranderen.veranderen. Ik wil dus de markering waarin de letters staan weg hebben. Kies ik voor een item. dan krijg ik die bv. Ierland, maar de letters onder de iconen zijn dan wit gemarkeerd met de kleur die ik gekozen heb maar dat wil ik dus niet. Ik wil alleen de achter grond met de witte letters zonder dat die (balk) markering er om heen staan. Ik heb het altijd zonder markering gehad, heb schijnbaar iets gedaan en krijg het nu met geen mogelijkheid meer zo als ik het wil neutraal dus. Iemand die mij kan helpen en zeggen wat ik per ongeluk heb aangeklikt?
Reden voor aanpassing:

Humpe
Jij hebt altijd transparante iconen gehad.
Dit heb je waarschijnlijk met een tweakui programma ingesteld.
Heb jij dat toevallig op je computer staan ??
Zo ja dan kun je het daar weer naar transparant zetten.

Misschien helpt dit: :)

Rechtsklik op 'deze computer' en kies voor Eigenschappen. Kies tabblad 'geavanceerd'. Kies voor 'instellingen' onder het kopje 'Prestaties'. Vink het vakje aan bij: Vallende schaduw voor namen van pictogrammen op bureaublad gebruiken.

Is het dan nog niet goed:

Rechtsklik op je bureaublad, kies voor 'eigenschappen'. Tabblad 'bureablad' kiezen en dan 'bureaublad aanpassen'. Kies voor het tabje 'website'. Haal het vinkje weg bij 'Mijn huidige introductiepagina'. Klik op de nodige OK's- en toepasknoppen.

En als het dan nog niet werkt:

Rechtermuisklik op het bureaublad, `pictogrammen schikken op`, en dan `webonderdelen op het bureaublad vergrendelen` uitschakelen...

Alles wat je aangaf heb ik gedaan. Zo te zien stond alles goed. Heb het toch zoals je zei het toch maar opnieuw uit en weer aangevinkt en toepassen en ok gegeven. Het is weer weg. Bedankt voor je hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan