Bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
920
Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem. Als ik mijn pc aanzet of terug opstart en ik kom op mijn bureaublad dan krijg ik maar een heel klein stukje van mijn achtergrond (wallpaper) te zien. Het is een band van 2 cm ongeveer bovenaan mijn scherm dat ik zie van mijn achtergrond en de rest is zwart. Dan moet ik eerst op mijn bureaublad rechts klikken en dan eigenschappen en dan bij eigenschappen voor beeldscherm daar kan ik het dan terug normaal zetten zodat ik de hele achtergrond zie die er normaal moet staan. Weet iemand hoe dit komt?

Groetjes, Sandra
 
Hoi Sandra, ik begrijp dat je het beeld mits centreren of uitrekken ofzo weer goed krijgt na een herstart. Vergeet je dan toch niet op toepassen te drukken? want anders gaat hij terug naar de foute instelling bij herstart.

Groetjes
 
Centreren of uitrekken gaat niet, ik moet gewoon naar " eigenschappen voor beeldscherm" gaan en daar terug op mijn achtergrondje klikken die op mijn bureaublad staat en ook zien dat het op spreiden staat en dan op toepassen en dan staat het er terug normaal op, tot ik mijn pc terug opstart of gewoon opzet. En op toepassen klik ik altijd.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan