bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Ik kan geen achtergronden meer op mijn bureaublad zetten. Ik heb XP pro. Wat heb ik verkeerd gedaan.

Erik
 
Ik heb dit weekend net een hij hijack geplaatst dus ik ga ervan uit dat er geen spyware meer opzit.
En dit weekend heb ik net de schijf gecontroleerd op virussen.
Dus wat betreft geen problemen.

Erik
 
Wat lukt er niet, kan je niet in het selectiescherm komen, kan je niets instellen, of wordt hij na selectie niet weergegeven ?
Krijg je een foutmelding ?
 
Er wordt na selectie niets weer gegeven. als je goed oplet zie je na "selecteren, toepassen, OK" even een flits maar je krijgt niets op het scherm.

Erik
 
Was je logje erg smerig? Zo ja, post dan even een nieuw logje voor de zekerheid, dan kunnen we dat uitsluiten :)
 
Mijn logje was aardig schoon. Maar ik zal hem vanavond nog een keer plaatsen. dan kun je hem nog een keer checken.

Erik
 
het probleem was dat ik java kwijt was. Java staat er nu weer op en ik heb weer een achtergrond. Maar nu staan er twee fotootjes op die niet weg willen. Wie heeft daar een oplossing voor.
zie screenshot
 
Ik was te enthousiast het probleem is niet opgelost.
Als ik al mijn pictogrammen van het bureaublad haal heb ik geen achtergrond. Zet ik een pictogram op het blad dan verschijnt weer de achtergrond.
Het 2e probleem is dat de plaatjes op dat bureau niet weg willen.
wie weet een oplossing voor deze wanorde.

Erik
 
Ik had me per ongeluk afgemeld voor deze vraag maar ik heb nog geen oplossing voor dit probleem uds wil ik graag aangemeld blijven

Erik
 
Ik had systeemherstel uitstaan dus dat is geen optie.

Erik
 
Probeer dit script eens.
 
Laatst bewerkt:
Heb het script geprobeerd. Maar alles is bij het oude.
De foto's staan er nog op. Ook na wijziging achtergrond en herstart.

ERIK
 
sorry , hele scan gedaan. opnieuw opgestart maar geen ander bureaublad. foto's willen niet verdwijnen.

Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan