bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Ik wil graag een bureaublad zonder pictogrammen.Ik heb ze bijna allemaal eraf, alleen de prullenbak krijg ik er niet af.Wie kan mij helpen?:thumb:

Dit lukte bij de anderen wel , maar bij de prullenbak niet.Bij het rechtsklikken staat geen verwijderen.

Volgens mij lukt je dat niet.
Wel kun je die domme prullebak vervangen door er (ik dacht met TweakUi) een andere icoon op te zetten die je meer bevalt.

Rechtsklik op het bureaublad, Pictogrammen schikken op-->>vinkje weghalen bij 'Bureaubladpictogrammen weergeven'.

Laatst bewerkt:
Wat is hier nou het voordeel van????

Geplaatst door Riddertje
TweakUi kan op een veilige manier de prullenbak verwijderen. En weer terugzetten.
Zo doe je dat met Tweak UI. (Zie bijlage. Zal er in XP wel weer anders uitzien.:))
Geplaatst door humpe
Wat is hier nou het voordeel van????
Geen storende ikoontjes over een mooie wallpaper op je bureaublad, bijvoorbeeld.:)

Guus.

Laatst bewerkt:
ga naar uitvoeren typ dan gpedit.msc ! ga dan naar beheersjablonen dan naar bureaublad daar staat alle items op het bureaublad verbergen en dan zie je ook de prullebak niet meer!

Guus abc, inderdaad erg chic maar ik zou er wel dorst van krijgen ;)
Helemaal vergeten dat je de prullenbak ook kon verwijderen met tweakui.
Maar....net zoals Humpe al zei, ik zie er het nut niet in. Als je dan in je prullenbak wilt graaien moet je de verkenner in. Smaken verschillen. Toch maar een mooi icoontje.

Geplaatst door Elisa
Als je dan in je prullenbak wilt graaien moet je de verkenner in.
Ik wil nooit in de prullenbak graaien.:D
Sterker nog: hij staat zo ingesteld dat bestanden die ik verwijder meteen gewist worden zonder eerst in de prullenbak te belanden.
Toen ik na 4 jaar met Windows te hebben gewerkt merkte dat ik nog nooit een bestand per ongeluk had verwijderd en ook nog nooit iets uit de prullenbak had gevist, heb ik het zo ingesteld, want het enige wat ik ermee deed was hem geregeld leeggooien. Dat hoeft nu dus ook niet meer.:)

Guus.

Laatst bewerkt:
prullenbak

:thumb:

Rechts klikken op het bureaublad en dan Pictogrammen schikken op: Bureaubladpictogrammen niet aanvinken.
Nu heb ik geen storende pictogrammen op mijn bureaublad.Thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan