Bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jac Art

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Geacht Helpmij forum,

Ik zit even met het volgende.

Onlangs verschenen er op mijn bureaublad ongewenste icons, zoals Travel, Poker, Card Games, Webhosting enz.

Ik kan deze niet op de normale manier verwijderen. Dat wil zeggen als ik er rechts op klik.

Kunt mij als deskundigen aangeven hoe ik deze humbug wel kan verwijderen?

met vriendelijke groeten

Jac Art

een aanrader is ook spyware sweeper dit is een heel goed prog. Veel updates dus ik denk dat hij beter up to date gaat zijn als de anderen. je kan een trial van 30 dagen downloaden

Laat hitmanPro erop los, je zult verbaasd zijn wat deze zal vinden en verwijderen.
Er zit een trial van Spysweeper bij, gewoon prog downloaden installeren en even achterover zitten. Programma draait automatisch verschillende testen.

http://www.hitmanpro.nl/

Succes,

Geacht forum,

Ik gebuik sinds een paar weken Hitman pro. Naar mijn bescheiden mening een goed anti spy programma. Toch is de rommel die ik mijn vorige bericht vermeldde op het bureaublad terecht gekomen. Het merkwaardige is dat die iconen niet kunnen worden verwijderd.

Overigens wens ik u een heel prettige jaarwisseling toe en een heel goed en gezond 2005. Ga door met uw onvolprezen forum!

met vriendelijke groeten,

Jac Art

Start de pc op in de veilige modus, loop alle testen nog even door.
Waarschijnlijk kan je ook gewoon dan je icoontjes verwijderen.

Succes,

Geplaatst door Freno
Start de pc op in de veilige modus, loop alle testen nog even door.
Waarschijnlijk kan je ook gewoon dan je icoontjes verwijderen.

Succes,

Aan de beschrijving te zien is de kans groot dat het hier om Lop.com gaat. Dat krijg je echt niet definitief weg met Hitman, ook niet in veilige modus. Gewoon Gezina's advies volgen dus.

Geacht forum,

De vraag is voorlopig opgelost. Ik houd een slag om de arm, want je weet het maar nooit!!!

met vriendelijke groeten,

Jac Art

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan