Bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

HvD

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2005
Berichten
10
Na installatie van Windows XP is er niets leuker dan een eerste poging doen en een leuke foto als bureaublad-achtergrond te krijgen.

Dat is om precies te zijn één keer gelukt. Daarna was het tabblad ''bureablad" verdwenen uit het menu 'beeldschermeigenschappen' dat verschijnt als je met rechts op het bureablad klikt.

Hoe krijg ik dit tabblad weer terug zodat de bureaubladachtergrond weer kan worden ingesteld?
Is er misschien in Windows XP nog een andere plaats waar de achtergrond van het bureablad kan worden ingesteld?
 
start
configuratiescherm
beeldscherm


en dan zou je het weer kunnen wijzigen.
trouwens ik heb de indeling op klassiek staan.
 
Helaas, dan krijg ik hetzelfde te zien zien als wanneer ik met de rechter muisknop op het bureaublad klik: Eigenschappen voor beeldscherm', maar jammer genoeg zonder het tabblad 'bureaublad'....
 
Deze registeraanpassing zou het voor je kunnen oplossen.

Regbestand downloaden en op je bureaublad neerzetten. Erop dubbelklikken en met 'ja' antwoorden als gevraagd wordt of de inhoud aan je register mag worden toegevoegd. :)
 
O jee

Ik snap niet wat je bedoeld 'Ikself'. Zou je dat misschien kunnnen toelichten
 
Klik met rechts op dat linkje, neem opslaan als...
sla het op naar het bureaublad.
Dubbelklik erop, dan wordt er gevraagd "wil u de inhoud toevoegen aan het register", dan op ok of ja klikken en dan zou het moeten opgelost zijn.

James:)
 
Geplaatst door HvD
Na installatie van Windows XP is er niets leuker dan een eerste poging doen en een leuke foto als bureaublad-achtergrond te krijgen.

Dat is om precies te zijn één keer gelukt. Daarna was het tabblad ''bureablad" verdwenen uit het menu 'beeldschermeigenschappen' dat verschijnt als je met rechts op het bureablad klikt.

Hoe krijg ik dit tabblad weer terug zodat de bureaubladachtergrond weer kan worden ingesteld?
Is er misschien in Windows XP nog een andere plaats waar de achtergrond van het bureablad kan worden ingesteld?

Na installatie van XP komen dit soort problemen zelden voor.. Ben je bezig geweest met TweakProgramma's? (zij het per ongeluk).
 
Bedankt 'Ikself'

Helemaal goed. hartelijk dank voor de uitleg, ik heb alles weer terug!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan