Bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jalicons

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Berichten
9
Hallo, Ik heb sinds kort het probleem dat ik mijn bureaublad niet meer kan wijzigen. Ik ben na een (vermoedelijk) virus o.i.d. nogal aan het stoeien geweest. Alles werkt nu weer goed alleen nog problemen met het bureaublad. Als ik met de rechtermuistoets op het bureaubladklik krijg ik onder eigenschappen nog maar 3 tabs. Ik mis de tab bureaublad. Heeft iemand enig idee waar ik zoeken moet?
 
Hallo, Ik heb sinds kort het probleem dat ik mijn bureaublad niet meer kan wijzigen. Ik ben na een (vermoedelijk) virus o.i.d. nogal aan het stoeien geweest. Alles werkt nu weer goed alleen nog problemen met het bureaublad. Als ik met de rechtermuistoets op het bureaubladklik krijg ik onder eigenschappen nog maar 3 tabs. Ik mis de tab bureaublad. Heeft iemand enig idee waar ik zoeken moet?

Ik heb het probleem ook nog maar net gehad met virus

Je kan het herstellen met Maleware Bytes (MBAM)
 
systeemherstel werkt niet in dit geval. Ik heb er zelf op een pc ook last van, en heb het er nog niet vanaf. MEt het tooltje Combo fix lijkt het te lukken (de tabbladen zijn iig weer terug), maar toch is het systeem nog niet helemaal clean.
 
Het is maar een register fix he. Het virus zit nog steeds op je pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan