bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

doppegieter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2013
als ik mijn pc opstart lijkt alles normaal te gaan tot een gegeven moment dan geeft hij een geheel wit scherm.
ik kan dan verder niets doen, wel kan ik via ctrl alt del naar taak beheer, daar krijg ik het normale scherm te zien, maar als ik dan bv op taak beheer klik word het weer wit. als ik dan dan weer op ctrl alt druk krijg ik de achtergrond foto te zien en verder niets er lijkt niets te werken.
als ik dan weer taakbeheer doe en dan weer en dan afmelden krijg ik weer snel alles te en ook het schermpje taak beheer om vervolgens snel te verdwijnen.
ik zie dan heel snel dat er een aantal processen draaien ook als ik heel snel ben en bv de computer aan klik gaat hij wek open, maar natuurlijk te kort om iets te doen. wie kan mij helpen?

probeer eens in Safe mode op te starten, als dat lukt moet je eens een scan uitvoeren.

Succes!
xp2

enig idee hoe ik in de safe modus kan op starten?
sorry ben helemaal niet thuis in deze materie

Als je Windows 7 of lager hebt, druk een aantal keren achter elkaar op F8 voor lijst met die opties (waaronder veilige modus), doe dat VOOR het Windows-logo verschijnt. Voor Windows 8 zou ik 't niet weten.

xp2

bedankt voor je reactie, heb F8 geprobeert en niet geluktlas dat je wel op het jiuste moment moet klikken.
wel ben ik door deze oplassing gekomen op F11 systeem herstel en dat is gelukt kon hem tot 30 dagen terug zetten en toen was het over.
er was denk ik een instelling niet goed???
dus bedank om mij op het goede spoor te zetten.

gr

Ik neem aan dat het bekend is wat het verschil is tussen Windows en Office. Geef dus even aan, zoals eerder ook gevraagd welke Windows versie dit betreft zodat ik de vraag kan verplaatsen naar de juiste sectie.

Graag gedaan. Veel succes met je computer en als er weer iets fout gaat, eerst even het probleem onderzoeken en je pc indien nodig herstellen. (wel back-up maken van je bestanden)

Groeten, xp2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan