Bureaubladachtergrondafbeelding met gekleurde blokken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Bestaat dat? Dan kun je namelijk zelf groepen maken met de pictogrammen. Zie voorbeeld.

Ik heb een resolutie van 2048 x 768 twee beeldschermen.

wallpaperuse.com-desktop-wallpaper-ideas-810682.jpg

Uitlijnen op raster optie.

Pictogrammen zijn uitgelijnd, het gaat om een gekleurd blokkenpatroon (achtergrond) waar je dan pictogrammen kunt groeperen.

In Windows 10 kan je het Start menu in dat soort secties verdelen.

Het gaat om het bureaublad/desktop. Kijk Fenches zou ook kunnen maar dit heb ik nooit in de praktijk gezien/getoetst dus dat is een grote gok. Ik heb 17 x 8 pictogrammen en daar wil ik wat meer structuur in hebben.

Het Start menu kan je in full screen mode zetten en dan die secties indelen.

Windows 10 is mogelijk op weg om al deze apps overbodig te maken. U kunt nu het menu Start gebruiken om snelkoppelingen en apps te groeperen in uitvouwbare mappen (sleep het ene pictogram over het andere om aan de slag te gaan). Als je het Startmenu koppelt aan virtuele desktops, kun je stellen dat apps zoals Fences het einde van hun levenscyclus bereiken.

Ik begrijp niet wat je aan dergelijke beschouwende teksten hebt. Een virtuele desktop is heel wat anders! Als ik naar de knop Start ga en ik doe Rechtermuisknop, krijg ik niets aangeboden. Ja, zo ben ik in 2028 wel klaar met een nieuw opzet. Geef dan aan hoe het moet. Het is altijd veel geklets op internet maar weinig concreets.

Pictogrammen zijn uitgelijnd, het gaat om een gekleurd blokkenpatroon (achtergrond) waar je dan pictogrammen kunt groeperen.
  1. Maak een screenshot van je desktop
  2. Laad deze in paint
  3. Teken gekleurde blokken en teksten over de icons heen
  4. Sla dit bestand
  5. Gebruik dit als achtergrond

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan