Bureaubladitem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lee45

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Wie weet de oplossing,want ik kom er niet uit.
Het volgende is het geval: Ik had bij het opstarten van mijn PC ineens een buraublad met links een brede balk.
het is net zo'n balk als bijvoorbeeld wanneer je het configuratiescherm opstart. Ik wil gewoon een normaal bureaublad. Graag uw reactie naar l.vanbeek6@chello.nl

Bij voorbaat dank,

WindowsXPsp2

Een brede balk kan vanalles zijn!
Je hebt het waarschijnlijk over de startbalk, of niet? Deze kan je handmatig verplaatsen.
Ik heb geen windows-shell dus ik kan je niet precies uitleggen hoe het gaat.
Volgens mij kan je ergens willekeurig op de balk klikken, muis ingedrukt houden, en dan naar onderen verplaatsen.

Bureaublad

Helaas is dat niet de oplossing. Ik heb dit al geprobeerd.
Het is niet de startbalk die je links ziet maar de balk die je krijgt na het opstarten van mijn documenten. Je ziet dan links de balk met maptaken-andere locaties- details.

GA op de taskbalk staan en probeer rechtermuisknop waarschijnlijk kun je dan eigenschappen/optie van de taskbalk. En misschien staat er ook ergens iets bij hoe je hem kan uitschakelen. misschien is het je microsoft worksvenster balk, dan moet je hem ergens midden in je beeld slepen dan verkleint het en dan staat er een kruisje. hoop dat je hier wat aan hebt.

-----------------------------------------------------------------------
een niet technische oplossing is een stuk ducktape over het gedeelt van je beeldscherm plakken zodat je het niet meer ziet :D:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan