Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zoals de titel al zegt, mijn bureaubladpictogrammen flikkeren regelmatig (de pictogrammen worden iedere 1 minuut 1 seconde een soort van leeg blad met een hoekje). Wie kan mij helpen?
:evil: Spyware Infection Found!
Please clean your Personal Computer up with System Tool 2009!
Mmm ik heb om heel eerlijk te zijn nooit last gehad van een virus maar ben door hun juist het internet gaan verkennen.
Ik heb het gevoel dat je meschien iets van een Vundo Variant heb (ook bekent als Virtumonde).
Dat is een malware en er zijn vele varianten en kan dan ook niet zeggen dat het spyware is ,maar in die richting zou ik even gaan kijken als ik jou was en b.v het programma superantispyware je computer laten scannen.
b.t.w Het kan meschien zijn als er iets actief is dat een programma als superantispyware niet wil opstarten en dan zou het kunnen helpen als de naam van de .exe waarmee je het programma opstart veranderd.
Graag gedaan hoor.
Ach het is een soort gevoel dat een stuk verder gaat als wat je zelf ook had met dat er mis is en je het bij de spyware problemen heb gepost.
Maar zou eigenlijk iets meer willen doen.
Want dit is geen virus een virus is er op uit om je systeem en/of je computer te slopen zodat het niet meer werkt.
Maar dit is heel iets anders een Vundo variant kan zoals in die link kan lezen ook zo'n karakter hebben als een ZBot.
Zbot staat voor ZEUS en google maar eens naar ZEUS Bot ,ik denk niet dat je zo iets er achter had verwacht.
Dat is dus geen lievertje en de vraag is dan uit eigenlijk je heb hem 1 keer op je pc gehad hoe voorkom dat het een tweede keer gebeurd.