Buroblad kan alleen .bmp bestanden laten zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

G.I. Jane

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2004
Op 3 W2000 pc's kan ik alleen maar een .bmp afbeelding als buroblad plaatsen. Helaas geen .jpg en dus een leuke foto want die moet je eerst omzetten naar een .bmp bestand. Ik had er eentje gemaakt maar dat bestand was te groot en de pc ging over zijn nek. TFT kon die afbeelding niet verwerken en er moest een CRT monitor aan te pas komen om hem weer normaal af te stellen en op te laten starten.

Weet iemand hoe je in kan stellen dat het buroblad ook andere extensies aankan in W2000 dan alleen .bmp?

Groeten van Jane

Als je met het gratis programmaatje IrfanView een afbeelding opent (ook een jpg) en dat als wallpaper wil instellen kan dat uitstekend. Bij Options, set als Wallpaper. Ook de grootte van de afbeelding kan je hiermee instellen en nog tig opties, een wereldprog!

Hey bedankt voor je snelle reactie Gezina, ik ga het morgen gelijk uitproberen, er waren namelijk meer collega's die graag een foto als buroblad wilde. Enne Irfan View ken ik geweldig programma, heb ik al eens bij de buren geinstalleerd omdat ze geen fotoprogramma in W98 hadden en de foto's ipv groot in IE bekijken op normale groote wilde zien.

Groeten Jane

Dat kan trouwens met elk fotoprogramma, ik geloof ook met MS paint. Anyway, sukses! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan