buroblad probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannr1

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2008
hallo allemaal,

ik heb sinds kort als ik opstart altijd "click hier click hier" schermpjes die verwijzen naar internet. mijn huidige foto die ik als achtergrond had is verdwenen. sterker nog, als ik nu een andere wil gaat dat helemaal niet meer. ik kan niet meer bladeren voor een foto en toepassen. die toetsen zijn allemaal grijs. ik denk zelf dat het een virus is. maar heb spyware en virus software al gedraaid maar hij vond nix en als hij wat vond was het niet daarvan. dus wie kan me helpen? het is irritant. als ik per ongeluk met de muis over het buroblad schuif hoor ik geluiden want dan klik ik dus ergens op of ik ga naar internet.

groetjes dannr1

Probeer eens op Spyware/ virussen Te scannen
en verwijder onbekende programma's eens....

Download de FREE superantispyware eens. Update deze een laat hem scannen en alle infecties verwijderen. Start hierna opnieuw op!

www.superantispyware.com

Mocht je nog niet van het probleem af zijn hierna meld je dan weer hier!

kijk anders ff rond op dit forum en je vind vele goede gratis scanners
zelf werk ik met hitmanpro (www.hitmanpro.nl) gratis progje die met 6 of meer programma werkt en die zichzelf instaleerd, maar als je echt spyware free wilt zijn raad ik de betaalde versie van spyware doctor aan, die is zo ontiegelijk goed bij mij heeft die me pc een aantal keer spyware free gemaakt.

mvg

Betaalde versies zijn overbodig.
Tot nu toe is het hier altijd gelukt om van alles af te komen met Freeware producten. Tevens is het van Hitmanpro bekend dat het vaak meer kapot maakt dan goed doet maar daar zal je het vast niet mee eens zijn.

Ga gewoon aan de slag met de gratis versie van superantispyware en meld je anders weer hier en helpen we je verder.

Hahaa dan wacht ik nog steeds wanneer die bij iets stuk maak ik draai hem 1 keer in de 2 weken ongeveer, nog geen 1 schammetje in me pc, maarja 1 nadeel wel inderdaad je kan niet zelf bepalen wat die instaleerd

mvg

hoi, heb het spyware prog. geinstaleerd, het is een super prog. had veel infecties. maar het buroblad is nog steeds hetzelfde. wel heb ik zojuist eens op iets geklikt, om te kijken waar ik eigenlijk heen ga. en dat is naar funnies.com. heb ook mijn mailbox gecheckt of ik iemand van hun gevraagd heb dit bij me te instaleren maar ook niet. ben zelfs bij ze geweest om te unscriben zodat ze zouden stoppen ermee maar dat doen ze ook nog niet eens. dus funnies.com. weet je zo misschien wat meer? hoe ik dit wegkrijg?

mvg. dannr1.

Laatst bewerkt:
heb je hitmanpro laten draaien? die zou ik persoonlijk wel ff proberen omdat die best veel vind

Je kan beter een Hijackthis log maken.

Ga naar www.nucia.eu of naar www.hijackthis.nl en daar lees je alles over het programma Hijackthis, waar te krijgen en hoe een log te maken en te plaatsen. Vervolgens analyseren experts jou log en maken jou PC weer helemaal schoon :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan