Buroblad verminkt na schonen register

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boelens

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2001
Berichten
11
Nadat ik het programma Registry Booster had gedraaid en de PC opnieuw had opgestart, bleek 90% van de snelkoppelingen op het buroblad verdwenen. En een aantal namen van iconen en menu's zijn in het Zweeds.
Hoe kan ik dit herstellen?

Frans
 
ik weet het niet egt maar verwijder dat programma en start opnieuw het kan komen doordat het programa die programa´s gebruikt
:confused:
 
Heeft het programma een backup van het register gemaakt, voordat je het liet onderhouden?
Dit soort programma's zijn zo ie zo af te raden.
 
Voor dat je het programma verwijderd, is er geen backup gemaakt ?
 
De meeste registry cleaners hebben een backup-functie. Met een beetje mazzel heb je een backup die je terug kunt zetten. Even zoeken in het programma dus.
 
ja zo iets had ik dus ook want ik hat een programa in het Engels en toen was de helf engels!
 
bedankt

Bedankt voor de tips, het heeft geholpen. Alleen heb ik nog nederlands en scandinavische tekst willekeurig door elkaar.

Frans
 
Bedankt voor de tips, het heeft geholpen. Alleen heb ik nog nederlands en scandinavische tekst willekeurig door elkaar.

Frans

Wat heeft geholpen ?
En waar zie je de scandinavische teksten ?
 
scandinavische tekst

De iconen heb ik teruggehaald van c:\Windows\Desktop.

Scandinavische teksten (waarschijnlijk Zweeds) verschijnt op diverse plaatsen naast Nederlandse tekst. Bijvoorbeeld met rechts klikken op Mijn Documenten, geeft o.a. Oppna - Utforska - Verwijderen vanm Bureaublad - Scannen met Norton Antivirus - Skapa genvag - Byt namn - Egenskaper.
Maar ook Start - Zoeken geeft Nederlands en zweeds door elkaar.

Het is mij een raadsel, maar waarschijnlijk veroorzaakt door een register scan met een Zweeds programma (Registry Booster)

Frans
 
Driemaal werd er gevraagd of Registry Booster geen backup heeft gemaakt.

Daarnaast geef ik je een link om het register in win 98 te herstellen.

Dan zeg je het heeft geholpen maar je hebt niets gedaan wat hier voorgersteld wordt. :rolleyes:
 
Registry Booster

De backups van Registry Booster terughalen bleek toch niet de oplossing, omdat de oudste versie waarschijnlijk verdwijnt nadat het programma een paar keer heeft gelopen en de PC opnieuw werd opgestart en er dus steeds nieuwe backups (maar van het foute systeem) werden gemaakt.

Groet,
Frans
 
Volgens de website van Registry Booster worden de backups bewaard. Of heb je een trial versie met beperkte functionaliteit?

"Automatic Backups and Restore Functionality
With its registry backup functionality, Registry Booster gives you complete peace of mind - any changes and repairs that may have been effected may be quickly undone at a click of a button. In addition, the software allows you to select which backup registry configuration to restore. You may also configure Registry Booster to perform these backups automatically before each repair"

http://uniblue.apposite.com.hk/product/registrybooster/features.htm
 
scanreg restore

Ja ik heb ook het register van W98 handmatig in de DOS-prompt terugezet met scanreg /restore. Ook dit leverde niet het gewenste resultaat, waarschijnlijk ook een te beperkt aantal versies.

En inderdaad van Registry Booster had ik de trial versie.

In ieder gevan mijn dank voor alle suggesties.

Groet,
Frans
 
Kan je misschien voortaan gelijk vertellen wat je wel en niet hebt gedaan, werkt wat vlotter.
En mijn glazen bol ben ik ook kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan