Bus Master driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Devilish

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Berichten
1.627
hoi allemaal :)

ik heb vandaag mijn pc geformateerd en windows erop nieuw opgezet, maar nu krijg ik telkens de melding dat hij nieuwe hardware heeft gevonden namelijk de "Via Bus Master",

ik heb alle cd-roms die ik heb door gebladert op zoek naar die driver maar helaas niks kunnen vinden,

hier op helpmij kwam ik een aantal mensen met het zelfde probleem tegen deze zijn geadviseerd om de 4in1 driver te installeren, ik heb deze gedownload en geinstalleerd maar nog steeds krijg ik de melding

kan iemand mij helpen??

alvast bedankt voor de antwoorden :thumb:

ps:

ik heb een ATX VIA Apollo Pro133 moederbord:
MS-6153VA
 
Laatst bewerkt:
dat dacht ik ook, maar daar staat hij niet op (nu), vorige keren dat ik XP installeerde had ik nergens last van :confused:
 
Ik heb precies hetzelfde probleem!!
Alleen ik heb niet net mn harde schijf geformateerd danwel windows opnieuw geïnstalleerd. Echt heel irritant, want ik heb dus de drivers van www.viaarena.com gedownload en geïnstalleerd (en dat zou toch echt moeten werken), maar hij blijft zeggen dat ie nieuw hardware heeft gevonden :(
 
ach ik ben het zat geworden en heb inmiddels betreffende verwijderd uit mijn apparatenbeheer en nu nergens meer last van, duss ik vindt het best :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan