• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Button in Engelse excel 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
mijn vraag dus,hoe maak ik zoiets?? Ik wil nml op het eerste werkblad een soort menu maken waardoor je op knoppen kunt drukken die je naar andere werkbladen brengt.
ik heb al wat gegoogeld,maar kan niet echt iets vinden.

Je kan dat bijvoorbeeld oplossen door hyperlinks in te voegen, evt. gekoppeld aan figuren. Maar je kan dat ook met VBA code.
De tweede optie is iets moeilijker als je nog geen VBA kent, maar de eerste manier is zeker doenbaar.

die buttons is idd een optie(zal ze dan welzelf moeten maken).ik zal eens gaan zoeken naar vba code hiervoor;als iemand nog wat kant en klare code heeft liggen,laat maar komen(met wat uitleg :o)

heb al wat gevonden.via de design mode van excel kun je zelf buttons trekken.nu alleen nog een macro die ervoor zorgt dat een ander werkblad geopend wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan