• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Button naam GetOpenFilename veranderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter gbvdh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gbvdh

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Goedendag,

Met
Code:
NewFN = Application.GetOpenFilename(FileFilter:="Excel File (*.xls), *.xls", _
Title:="Selecteer een doelbestand")
wil ik een bestand openen zodat ik in dat bestand wat dingen weg kan schrijven. Lukt allemaal prima, het is alleen meer opslaan dan openen daarom is het wat onhandig dat er op de button in het window "Openen" staat en geen "Opslaan". Kan ik, en zo ja hoe, Openen veranderen in Opslaan?

wil ik een bestand openen zodat ik in dat bestand wat dingen weg kan schrijven. Lukt allemaal prima, het is alleen meer opslaan dan openen daarom is het wat onhandig dat er op de button in het window "Openen" staat en geen "Opslaan". Kan ik, en zo ja hoe, Openen veranderen in Opslaan?
?????????? Liever Openen dan Opslaan, en dan wil je openen veranderen in opslaan??????????

Wat voor een knop heb je? normaal zou je toch je knop kunnen selecteren en je tekst kunnen wijzigen.

Gebruik dan een

Code:
Application.GetSaveAsFilename

Wigi

Gebruik dan een

Code:
Application.GetSaveAsFilename

Wigi

Ik weet vrij zeker dat ik dit inderdaad ook heb geprobeerd voordat ik het hier vroeg, maar toen heb ik het om de 1 of andere rede niet werkend gekregen. Maar nu werkt het prima zo, dus het zal wel aan mij hebben gelegen:o .

Bedankt iig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan