Hallo mensen
Ik probeer met onderstaande code (heb hem trouwens weer geprobeerd als code te posten) de tekst op een (gewone) knop te wijzigen. Dat is me gelukt. Exhter blijft de knop nog "open" voor bewerking als de active cell weer op sheet1 staat. ook dat is me gelukt.
eigenlijk wil ik dat op sheet4 de actieve cel komt op AK11 en daar blijft. Maar ik wil ook terug naar sheet1. Of het ene lukt me of het andere. Maar niet beide.
Ik heb t nu voor 1 sheet werkend (95%), maar moet gaan werken voor alle sheets. Dus wijzigen op 1 plek en verwerken op alle sheets.
twee problemen
- ik weet niet alle button nummers
- werkbaar op alle bladen
Wie wil zo vriendelijk zijn om t eens te bekijken.
Ik probeer met onderstaande code (heb hem trouwens weer geprobeerd als code te posten) de tekst op een (gewone) knop te wijzigen. Dat is me gelukt. Exhter blijft de knop nog "open" voor bewerking als de active cell weer op sheet1 staat. ook dat is me gelukt.
eigenlijk wil ik dat op sheet4 de actieve cel komt op AK11 en daar blijft. Maar ik wil ook terug naar sheet1. Of het ene lukt me of het andere. Maar niet beide.
Ik heb t nu voor 1 sheet werkend (95%), maar moet gaan werken voor alle sheets. Dus wijzigen op 1 plek en verwerken op alle sheets.
twee problemen
- ik weet niet alle button nummers
- werkbaar op alle bladen
Wie wil zo vriendelijk zijn om t eens te bekijken.
Code:
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
Application.ScreenUpdating = False
Set xRg = Intersect(Range("C18"), Target)
If Not xRg Is Nothing Then
Sheets(4).Select
ActiveSheet.Shapes.Range(Array("Button 58")).Select
Selection.Characters.Text = Sheets(1).Range("C18")
' Range("AK11").Select
Application.Goto Sheets(1).Range("C27")
End If
End Sub
Code:
Laatst bewerkt: