Button verwijderen van template

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suchard

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2011
Berichten
140
Ik heb een template gekocht, en daar zit een standaard button bij, die aan de linkerkant mee zweeft als je naar beneden of boven scrolled.
Hier kan de bezoeker het uiterlijk van het template kan wijzigen.

Ik wil er dit graag vanaf hebben.
Hoe doe ik dit?

Schermafbeelding 2013-02-28 om 18.59.15.pngSchermafbeelding 2013-02-28 om 18.59.25.png
 
Laatst bewerkt:
Voor welk pakket is deze template?
 
Gezien jij het CMS OpenCart gebruikt zal dit niet gemakkelijk zijn.

Om dit aan te passen moet je dat in de tpl bestanden doen. Aangezien de beveiliging van jouw thema zeer slicht is heb ik hem ff kunnen downloaden en kunnen doorlezen.

op http://www.wallflowers.eu/catalog/view/theme/metis/template/module/ vind je een bestandje genaamd tg_metis_cp.tpl

open dat bestandje met kladblok en vervang alle text met het onderstaande. Als het goed gegaan is zou nu het de module van jouw thema weg moeten zijn. Maak wel altijd eerst een backup voordat je dit aanpast.

Code:
<div id="theme-settings" style="display: none;">
	
    <div id="ts-bgimage">
			<?php if(isset($tg_metis_cp_default_color) && $tg_metis_cp_default_color!=''){?>	
				<link rel="stylesheet" type="text/css" href="catalog/view/theme/metis/stylesheet/<?php echo $tg_metis_cp_default_color?>" media="screen" />
			<?php }?>
    </div>
	
	<style>
			<?php if(isset($tg_metis_custom_image) && $tg_metis_custom_image!=''){?>	
				body {
					background-image: url("<?php echo HTTPS_IMAGE . $tg_metis_custom_image ?>"); ?>;
					background-position: top center;
					background-repeat: no-repeat;
				}
			<?php }?>
		</style>
	
	

    	<style>
			<?php if(isset($tg_metis_custom_pattern) && $tg_metis_custom_pattern!=''){?>
				body {
					background-image: url("<?php echo HTTPS_IMAGE . $tg_metis_custom_pattern ?>"); ?>;
				}
				
			<?php }?>
		</style>
	
    
</div>

PS: Om te voorkomen dat mensen je template kunnen downloaden moet je in elk mapje een leeg index.html bestandje zetten. Nu kan iedereen al je folders uitlezen. (Ik heb alleen ff de hoognodige .tpl bestanden gedownload om je te kunnen helpen. heb ze nu weer verwijderd van mijn PC.
 
Hoi Paul,

Super uitleg en het is gelukt.

Ik wil nog meer wijzigingen aanbrengen in mijn template, (zie volgende post ;-) ) is het handig dat ik dan nu al die index.html toe ga voegen?

Moet het echt in ELK mapje, dus ook submapjes?
 
Laatst bewerkt:
ja het is verstandig om dat zo snel mogelijk die index.html bestandjes zo snel mogelijk te plaatsen en ja in elk mapje en submapje waar niet al een index.html of index.php bestandje zit. Zo voorkom je dat mensen je folders op internet kunnen zien. Ik weet het is een rot karwei maar het is toch beter om dat zo snel mogelijk te doen. In elk mapje waar geen index.php of index.html staat is voor iedereen uit te lezen. Ook al staat er niets in maar alleen submappen.
Success
 
Hoi,

dit geldt dan voor de mappen/submappen in de public.html of ook de andere: notes, mail, tmp ??
 
In alle mappen/submappen die vallen binnen je web root. (dus bijvoorbeeld alle mappen die the vinden zijn in C:\wamp\wwwroot als je een Wampserver gebruikt.) Alle mappen die je voor je OpenCart gebruikt.
 
in alle folders die te vinden zijn onder public_html. Dat je je webroot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan