Buttons klikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Hoi,

Ik heb een site gemaakt. Ik heb als buttons gewoon de flash-buttons die standaard in Dreamweaver stonden. De site staat nu online, maar nu moet ik op elke button 2 x klikken wil ie het doen. Weten jullie wat dat kan zijn? Want het is natuurlijk er irritant.

Alvast heel erg bedankt.

Groet,

Sam

mister 9 zei:
Hoi,

Ik heb een site gemaakt. Ik heb als buttons gewoon de flash-buttons die standaard in Dreamweaver stonden. De site staat nu online, maar nu moet ik op elke button 2 x klikken wil ie het doen. Weten jullie wat dat kan zijn? Want het is natuurlijk er irritant.

Alvast heel erg bedankt.

Groet,

Sam
dat is een standaard beveiliging in windows, het is een soort besturingssysteem en je moet dus inderdaad eerst klikken om te bevestigen of jet het weilt gebruiken en daarna pas om de knopfunctie te activeren

Maar dat zou betekenen dat je op elke site 2 keer op alle knoppen moet klikken. Maar dat is niet zo. Hoe kan ik zoiets uitschakenel. Want volgens mij is het niet zo als je zelf een butten maakt. En op andere links binnen mijn pagina is het ook niet zo. Alleen bij de buttons is het zo. Kan ik dit niet veranderen?

mister 9 zei:
Maar dat zou betekenen dat je op elke site 2 keer op alle knoppen moet klikken. Maar dat is niet zo. Hoe kan ik zoiets uitschakenel. Want volgens mij is het niet zo als je zelf een butten maakt. En op andere links binnen mijn pagina is het ook niet zo. Alleen bij de buttons is het zo. Kan ik dit niet veranderen?
die buttons zijn gemaakt dmv flash, een gewone hyperlink niet

Dus zolang ik een flash button gebruik, die gewoon in Dreamweaver staan, blijf ik altijd met die probleem zitten? Want dan moet ik maar andere links gaan maken.

mister 9 zei:
Dus zolang ik een flash button gebruik, die gewoon in Dreamweaver staan, blijf ik altijd met die probleem zitten? Want dan moet ik maar andere links gaan maken.
ja dat denk ik wel, het is gebleken dat mensen in die codes geprobeerd hebben rommel te stoppen om windows te beschadigen

Ok, dan ga ik maar zelf buttons maken. Bedankt voor je reactie.

mister 9 zei:
Het komt door de eolas patch waardoor je eerst moet klikken om een active-x element (flash) te activeren voordat het werkt.

Met een klein (extern) javascript is dat te omzeilen! :)
http://www.helpmij.nl/forum/showpost.php?p=1667293&postcount=6

Vr.Gr. Egel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan