bux.to

Status
Niet open voor verdere reacties.

CtrlAltDefeat

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
hoi, ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag

maar weet iemand of bux.to legaal is? en of ze daadwerkelijk betalen?

ik hoor het graag.

MvG,
CtrlAltDefeat

PS als ik het hier niet goed gepost heb sorry voor het overlast (A)

bux.to is vast wel legaal ze zijn niet de eenige maar of ze betalen weet ik niet
euroclix en moneymiljonair doen wel goed hun werk en betalen ook uit

Laatst bewerkt:
Je word d..d gegooid met dat soort site's, ik weet wel dat een kennis van mij de hele dag niets anders doet en keurig elke maand een redelijk bedrag te voor schijn tovert met zulke adverteer sites.

grtjs jjw

Jij wordt betaald om op een link te klikken. Dat is op zich niet illegaal. Of de achterliggende constructie helemaal juridisch in orde, is een heel andere vraag. Maar daar heb jij geen last van.

Of men daadwerkelijk betaald is een andere vraag. Daar kom je vaak pas achter als je het zelf probeert. Men betaald vaak wel pas uit boven een bepaald minimum bedrag. Let hier even op.

Klinkt wel als simpel geld verdienen, maar in essentie zijn dit allemaal varianten op een piramidespel. De enigen die echt verdienen zijn de paar mensen in de top van de piramide.

bedankt voor jullie reacties! snel ook!

of het betaald zie ik wel... heb 40 mensen onder me staan(t schijnt dat je 1 acc per browser kan hebben ipv 1 per computer)

moet tegen volgende week donderdag eerste cash out kunnen aanvragen... op het forum staan een heleboel screenshots van cash outs dus dat zit wel goed denk ik

Van bepaalde forums en sites kan ik opmaken dat bux.to scam is. Wat betekent dat ze geen geld meer uitbetalen. Dat deden ze wel, maar tegenwoordig niet meer.

Ik weet zelf niet of dit 100% waar is, als ik jou was zou ik dus gewoon wachten tot je je geld kan krijgen. Wat het geval is wanneer je 10 dollar hebt ofzo?
Als jij zoveel mensen onder je hebt staan die daadwerkelijk op die links klikken dat zal het wel snel gaan.

Gebruik in ieder geval geen bots. Dat zijn programma's die voor jou klikken. Wanneer je dat gebruikt zullen ze je nooit uitbetalen.

Oh oke, dan vergiste ik me met een andere website.
Wanneer je bij de 50 dollar bent moet je even zeggen of je betaald bent of niet.

Is wel zo prettig voor de anderen die dat ook willen weten ;)

cash out schijnt 1 werkdag tot 2 maanden te duren... hopen dat het topic nog open is dan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan