BXXS5.dll probleem / kan niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcrazor

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2004
Krijg bij het opstarten een melding dat de module c:\windows\bxxs5.dll niet gevonden kan worden. Normaal gesproken klikte ik dit weg en ging gewoon door met het programma, alles liep verder goed.

Nu kom ik er echter achter dat ik nieuwe spellen niet geinstalleerd krijg. Het opstartscherm voor het installeren kan niet geopend worden. Dit heb ik bij meerdere spellen geprobeerd, maar het lukt niet.

Krijg de foutmelding: 1607: Unable to InstallShield Scripting Runtime.

Ligt dit aan die .dll foutmelding of ligt dit ergens anders aan en belangrijker nog: Hoe kom ik van dit probleem af?

Heb de stappen in die 'handleiding' gevolgd, maar ik kom niet verder dan B.1.b.

Op het plaatje op de website laat hij hier de map Installer zien, deze krijg ik echter niet te zien en staat ook niet in de folder 'inf'. Ik kan dus niet verder met de bewerking.

Als ik de map c:\WINDOWS\Installer intyp op de adresbalk krijg ik wel een overzicht met files die in deze map staan, maar ik kan dus niet op de map zelf klikken.

Misschien dat die andere stappen het probleem wel oplossen, deze tot nu toe nog niet...:(

Oplossing 1 (verwijderen van Driver en updaten ISScript 9) werkt ook niet...

Nou, ik heb alle opties gehad zoals beschreven in de bovenstaande links, maar niks werkt. Heb zelfs Windows opnieuw geinstalleerd en service pack 2 er weer op gezet, maar ook dit verhelpt het probleem niet. Het spel wat ik er probeer op te zetten is Farcry. Misschien ligt het aan het spel?

Ik heb deze topic maar half gelezen want ik heb niet veel tijd dus mijn reactie kan mischien vaag zijn.

Probeer eens dat bestandje bij Google te zoeken, meestal kan je 'm downloaden en dan werkt ie gewoon weer.

Als ik de eerste link van Buffy bekijk en de status waarmee de naam bxxs5 aangeduid word (X)
Lijkt het te maken te hebben met spyware .

Gesterkt door een log
elders geplaats lijkt het me verstandig zelf ook even een log te plaatsen op het ASO Forum

p.s die log die je in de link ziet is slechts een voorbeeld .
Dus daar hoef je je verder niet in te verdiepen.

Roby

Dat bxxs5 probleem is opgelost. Die foutmelding krijg ik niet meer en ik geloof ook niet dat ik die file ergens voor nodig heb.

Het gaat me nu vooral om die foutmelding met het installeren van Farcry en andere spellen.

1607: Unable to InstallShield Scripting Runtime.
De oplossing van Buffy heb ik geprobeerd maar bracht geen oplossing.

Zal een kijken of ik hulp kan krijgen via het ASO forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan