C++ 2D shooter (clipje)

Status
Niet open voor verdere reacties.

manhaeve5

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
276
Hallo,

Het is weer heel lang geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb, en ik vind dat het tijd is om dat weer te doen.

Ik ben nu bezig met een Multiplayer 2D side-scrolling shooter te maken in C++ met Opengl en SDL. http://www.youtube.com/watch?v=UDlUH199ix8

Dit is een filmpje van m'n werk 1 week geleden. Het werkt over het internet en gebruikt UDP.

Ik laat jullie iets weten wanneer ik de eerste speelbare versie gemaakt heb.

Groeten

Robin
 
Hallo,

Het is weer heel lang geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb, en ik vind dat het tijd is om dat weer te doen.

Ik ben nu bezig met een Multiplayer 2D side-scrolling shooter te maken in C++ met Opengl en SDL. http://www.youtube.com/watch?v=UDlUH199ix8

Dit is een filmpje van m'n werk 1 week geleden. Het werkt over het internet en gebruikt UDP.

Ik laat jullie iets weten wanneer ik de eerste speelbare versie gemaakt heb.

Groeten

Robin
Ben benieuwd, knap werk!
 
Nice!

Hoe heb je het springen voor elkaar gekregen, zit nog steeds met dat probleem :P.
 
Wel, m'n zelfgemaakt physics engine werkt met vectoren. Om hem te laten springen geef ik hem gewoon 1 keer een stoot omhoog, en met z'n huidige snelheid, luchtweerstand en zwaartekracht wordt er een mooi boogje vangemaakt. Met dat systeem valt hij ook automatisch naar beneden als hij van een klif afloopt.
 
huidige snelheid, luchtweerstand, wetenschapper? :P

Blijkbaar heel ingewikkeld :D ik zie wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan