c # acces database 64 bits machine

Status
Niet open voor verdere reacties.

migthy84

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2009
hi , kan iemand mij helpen. Op dit moment ben ik bezig om een acces database aan te sturen via c sharp echter het probleem is dat ik een 64 bits machine heb waar door ik de microsoft 4.0 olelb niet kan gebruiken. Weet iemand een andere klas / object waarmee ik een acces database aan kan roepen zonder problemen.

Ado.net is geen oplossing deze gebruikt Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0 en linq liever niet

Laatst bewerkt:
naar 2 x op nieuw installeren werkt het ook niet

de provider is veranderd naar
Code:
 connSting @="Provider=Microsoft.ACE.OLEDB.12.0;Data Source c:\t.dmb"

In principe krijg ik de zelfde melding dat de provider niet gevonden is. Zowel in visual studio 2008 express als 2010 express.
Complete foutmelding is: Error De microsoft.ace.oledb.12.0-provider is niet geregistreerd op de lokale computer.

Het lijkt er op dat de provider niet herkent word. Ook heb ik alle mijn refertences op niew er neer gezet

naar 2 x op nieuw installeren werkt het ook niet

de provider is veranderd naar
Code:
 connSting @="Provider=Microsoft.ACE.OLEDB.12.0;Data Source c:\t.dmb"

In principe krijg ik de zelfde melding dat de provider niet gevonden is. Zowel in visual studio 2008 express als 2010 express.
Complete foutmelding is: Error De microsoft.ace.oledb.12.0-provider is niet geregistreerd op de lokale computer.

Het lijkt er op dat de provider niet herkent word. Ook heb ik alle mijn refertences op niew er neer gezet

Het is middels op gelost snel even Vs pro gepakt en de debug op x86 gezet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan