C++ begin probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mortal12

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2007
Hallo allemaal.
Ik heb een vraag ik wilde beginen met c++ heb een boekje gekocht waar van het begin af aan in stond wat ik moes doen heel snel liep ik al vast.
Wat is nou het probleem er staat in maak een nieuwe project noem het halloworld neem als typ win 32 project zo gauw ik dat doe krijg ik een scherm waar ik op finish moet klikken maar dat doet het niet.
Heeft iemand een oplossing hier voor.
Groeten mortal

hey, ik kan niet zien wat er op het plaatje staat maar mag ik vragen waarom je voor visual studio kiest?

Bbedankt voor je re ik werkt veel met java en met c dus vind het niet echt nodig om meer pogramas er op te gooien.
Of denk je dat dat wel van toepassing is ?

ik weet het niet, als jij het fijn vind werken dan moet je het zo doen maar vroeg het me gewoon af.

is je probleem al opgelost? post anders een screen met alleen de foutmelding en wat betere kwaliteit dit keer (ook iets groter mischien)

bedankt voor j hulp.
Nee het is helaas nog niet opgelost ik krijg geen errors alleen volgens mijn hooren er dingen bij die drie dots te staan.
Als je met de muis over die shot gaat kan je hem vergroten.
http://www.zyrconia.net/untitled.JPG
nogmaals bedankt

het lijkt erop dat je geen instellingen hebt gemaakt, geen idee hoe je het op moet lossen ik gebruiken geen visual(iets)

hehe nee bij devcpp heb je geen probleem met wizzards want die zijn er niet :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan