arjenlodder
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 mei 2007
Hallo,
Ik wil graag een klein programma maken. Maar ik heb geen ervaringen met C++. Ooit wel PAWN gedaan... Is ook zoiets dacht ik, maar das al lang geleden. Ook schrijf ik in PHP. En ooit MIrc geschreven.
Nu wil ik graag weten waar jullie zijn begonnen met programma's schrijven. Heb al wel gezocht voor goede tutorials, maar die zijn moeilijk te vinden.
Ik wil een programma schrijven waarin:
Je een plaatje uitkiest
text rechtsbovenin (plu-code)
Text in het midden (product)
Text onder de text in het midden (prijs)
Dit word dus een prijskaarte voor in een groente winkel.
Misschien is dit te veel om zonder ervaring aan te beginnen.. dat weet ik niet. Maar dan ga ik zeker eerst andere dingen oefenen, klein beginnen en dan ....
Alvast bedankt,
Arjen
Ik wil graag een klein programma maken. Maar ik heb geen ervaringen met C++. Ooit wel PAWN gedaan... Is ook zoiets dacht ik, maar das al lang geleden. Ook schrijf ik in PHP. En ooit MIrc geschreven.
Nu wil ik graag weten waar jullie zijn begonnen met programma's schrijven. Heb al wel gezocht voor goede tutorials, maar die zijn moeilijk te vinden.
Ik wil een programma schrijven waarin:
Je een plaatje uitkiest
text rechtsbovenin (plu-code)
Text in het midden (product)
Text onder de text in het midden (prijs)
Dit word dus een prijskaarte voor in een groente winkel.
Misschien is dit te veel om zonder ervaring aan te beginnen.. dat weet ik niet. Maar dan ga ik zeker eerst andere dingen oefenen, klein beginnen en dan ....
Alvast bedankt,
Arjen