Beste helpers,
Ik ben sinds vandaag begonnen aan een privateserver applicatie en nu heb ik 2 klasse gemaakt.
Program.cs (standaard bij cmd-app) en Core.cs nu wil ik met Program.cs de klasse IniFile benaderen alleen gekgenoeg herkent hij hem niet. Terwijl ik aanneem dat je gewoon zonder import je klasse kan aanroepen omdat bijde bestanden in de Rootmap staan.
Ikzelf programmeer veel Actionscript 3.0 en Java en in beide talen doet hij dit wel gewoon zonder problemen maar C# geeft een bug.
Alvast bedankt,
Michael
Ik ben sinds vandaag begonnen aan een privateserver applicatie en nu heb ik 2 klasse gemaakt.
Program.cs (standaard bij cmd-app) en Core.cs nu wil ik met Program.cs de klasse IniFile benaderen alleen gekgenoeg herkent hij hem niet. Terwijl ik aanneem dat je gewoon zonder import je klasse kan aanroepen omdat bijde bestanden in de Rootmap staan.
Ikzelf programmeer veel Actionscript 3.0 en Java en in beide talen doet hij dit wel gewoon zonder problemen maar C# geeft een bug.
Code:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace EliteConquer
{
public class Core
{
public class IniFile
{
public string path;
public IniFile(string INIPath)
{
//
}
}
}
}
Code:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace EliteConquer
{
public class Program
{
static void Main(string[] args)
{
/**
* Check if the "Data" folder is inside the compiled source
*/
if (System.IO.Directory.Exists(@"Data"))
{
IniFile I = new IniFile(@"Data\Config.ini");
}
else
{
Console.WriteLine("[Error] Please check if the there is a Data folder available, else create one...");
Console.ReadLine();
}
}
}
}
Alvast bedankt,
Michael