[C&C Generals] firewalblokeerd online

Status
Niet open voor verdere reacties.

rens93

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
hallo,
Na een lange tijd wilde een vriend en ik weer Generals spelen. Het spel waar je wel gewoon je eigen game kan maken online zonder poort open zetten en dat soort dingen. nu als we een game maken en hem starten krijgen we de melding dat een van ons zijn firewall dit blokkeert. nou zou ik eerst graag willen weten bij wie het probleem ligt. want bij mij staat generals al tussen de lijst met uitzonderingen die Windows firewall blokkeert. Ver denk ik dat AVG het misschien blokkeert maar dat lijkt me sterk.
Ik hoop snel op een antwoord zo dat ik weer generals kan doen.
al vast bedankt

zonder poort open zetten en dat soort dingen.

Hoe bedoel je zonder poort open te zetten?
Heeft één van jullie een router ertussen staan?
Je moet nl. wel poorten in je router openen om het spel tegen elkaar te spelen :)

Hoe bedoel je zonder poort open te zetten?
Heeft één van jullie een router ertussen staan?
Je moet nl. wel poorten in je router openen om het spel tegen elkaar te spelen :)

Vroeger heb ik ook nooit een poort open moeten zetten om generals te spelen. Want wat ik begrepen heb is dat generals online via de server van EA gaat dus. En als ik eerlijk ben heb ik het niet zo op poorten open zetten omdat ik (misschien wel een voor oordeel) denk dat dat niet veilig is. En even ter informatie router is toch voor een draadloos netwerk? Want ik heb zeker een draadloos netwerk hier en volgens mij hij ook maar dat weet ik niet zeker. En het raar is gewoon dat hij het eerst wel deed

Laatst bewerkt:
These ports need to be open in your firewall in order to play on Generals Online:

TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920

UDP ports:
4321, 27900

Deze poorten moet je open zetten om het spel te spelen, als je het type van je router geeft kan ik je misschien een directe link met uitleg sturen hoe je de poorten in je router aanpast. (is wel in het Engels)

Deze poorten moet je open zetten om het spel te spelen, als je het type van je router geeft kan ik je misschien een directe link met uitleg sturen hoe je de poorten in je router aanpast. (is wel in het Engels)

Ik kan me wel redelijk redden in het engels maar is dat wel veilig je poort open zetten? en ik denk dat mijn router eentje van KPN is van die interactieve internet en tv en bla bla dus

Oei, bij KPN zou ik het niet weten. Misschien kunnen andere mensen je verder helpen bij het veranderen van poorten in het KPN-apparaat. :)

misschien heel dom maar wat was een router ook al weer?
en zou AVG hem niet kunnen blokeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan