C&C Generals online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim1960

Meubilair
Lid geworden
25 dec 2001
Berichten
5.533
Vandaag op twee pc's C&C Generals geínstalleerd. Het spel werkt op beide heel goed. Er is alleen een probleem met online spelen. De verbinding lukt niet tenzij ik de firewall uitzet. Ik henb generals.exe al toegang gegeven in NIS 2002. Helaas geeft hij dan geen toegang, daarom de vraag: Hoe moet ik de firewall instellen zodat Generals verbinding kan maken met internet?
 
gaat niet.

Volgens mij gaat dat niet.Daarom hebben best veel mensen problemen met spellen.(bijv.)als je firewall uitzet zal hij het doen.
 
Daar was ik ook al achter. Als ik de firewall uitzet doet Generals het perfect. Ik zet de firewall nu uit op het moment dat ik verbinding wil maken met het spel. Zodra de verbinding er is, zet ik de vuurmuur weer aan. Dat gaat goed.

Iemand anders nog een idee?
 
Dank je voor je tip. Ik heb het niet op die manier geprobeerd. Als ik "Game.dat" in de map Command and Conquer Generals (Program Files) toegang geef in de Firewall kan hij zelf verbinding maken.
 
aha... maja daar heb ik niks aan want ik zit gewoon achter een netwerk haha

maare die VPN verbinding kan je alleen gebruiken met andere mensen met ook een VPN verbinding dus kan je in principe niet veel mee....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan