C&C Generals ontploft met LAN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Supersurver

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2001
Berichten
379
Hallo allemaal,

Als ik met iemand Generals over LAN wil spele dan ontploft bij de ene op een moment alles :confused: terwijl er niemand aan valt.

WEet iemand hoe ik dit kan oplossen?

alvast bednakt
 
Dan heb je dus dezelfde versie twee keer gebruikt, en dan werkt het niet. :evil:
dacht zelf ook dat het makelijk was om het samen met mijn neef te kopen, maar helaas, we hebben nu allebei onze eigen versie.

Groeten Oossie
 
Uhh...ik heb 2 CD's op elke pc geinstalleerd bijde andere serials (gevonde :D) maar bij de ene doet ie 't niet :(
 
Je moet het zoeken in de serials, als je daar er een van kan veranderen, zal het gewoon werken.
Maar de huisregels laten niet toe dat ik je links geef, dus zal je die zelf moeten zoeken.

succes Oossie
 
Waarschijnlijk zit het niet in de serials maar gewoon in de ID van het spel, met een beetje spoofing kom je er wel doorheen :D ;)
 
Spoofing is een manier van hacken. Als computers beveiligd zijn d.m.v. trusted IP's (dus "jij hebt IP 192.168.0.1?, dan mag je erdoor") kun je met spoofing de pakketten die het verkeer vormen tussen die pc's onderscheppen en zo aanpassen dat je de afzender veranderd. Je doet je dus voor als een trusted IP. Daarna moet je ook de pakketjes die terug gestuurd worden opvangen. Het is zo'n beetje de moeilijkste manier van hacken, maar het kan wel. Zo kun je dus ook in die pakketten niet het IP veranderen, maar het ID nummer van het spel :p) Beetje lastig wel, zo tijdens het spelen...:rolleyes:
 
Weer wat geleerd, bedankt :thumb:

Groeten Oossie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan