C+C generals Skirmish

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Berichten
779
Als ik wil beginnen bouw ik met de dozer een reactor. Zodra deze klaar is wil ik wat anders gaan bouwen maar dan explodeert de hele zooi?

Ook als ik met wat anders begin gebeurt hetzelfde: de boel klapt uit mekaar en ik krijg de melding "you have been defeated" of zoiets.

Wat doe ik niet goed?
 
Ik weet niet of het voor C&C Generals hetzelfde is,
maar voor C&C Red Alert 2 had het met de firewall te maken.
Als deze aan stond dan explodeerde alles.
 
Bij RA2 is dat een geintje of kopieer beveiliging, is maar hoe je het bekijkt.
Als je namelijk met en kopie speelt en deze ook als zodanig wordt herkend, dan ontploft je hele basis, of verdwijnen je gebouwen.
Heb het zelfde mee gemaakt nadat ik de C schijf had geformateerd (de spellen staan op de D schijf).
Toen ik weer eens RA2 ging spelen ontplofte de boel ook.Na een herinstallatie was dat probleem ook weg.
Blijkbaar heeft het installatie programma iets op de C schijf gezet.
 
Geldt dat dan alleen voor skirmish?

In de oefen-optie werkt alles wel gewoon...
 
Geplaatst door guesswho
Bij RA2 is dat een geintje of kopieer beveiliging
Ik heb van RA2 gewoon het orgineel,
dus het had met de firewall te maken.(in mijn geval)
Regel in de firewall aangepast en ik kon vrolijk doorspelen.:)
 
Ik heb dit gelezen op de intro pagina van CnC Generals online, en inderdaad. Dit komt voor zodra Generals een "kopie" detecteerd. Dan ontploft na 10 seconden je gehele basis.
Het geldt echter ook voor multiplayer.

En nog een nota aan andere Generals spelers:
CnC Generals is HEEL erg Firewall vriendelijk. Ik heb zelf een router firewall (hardware dus) en ik kan hosten en gewoon meespelen. Mocht je een firewall probleempje krijgen als je een spel probeert te spelen, dan is dat geen firewall probleem.
Gewoon een fout uit de enorme collectie van fouten van Generals.
 
Je hebt kopieen en kopieen, een goede werkt, een slechte geeft het genoemde resultaat.
 
ik heb Generals (copy) ook en heb gewoon mijn firewall aanstaan (Norton 2003) maar bij mij doet ie nix ik denk dat je gewoon van iemand anders maar die C&C General cd's moet lenen.
veel geluk!
 
Als je skirmish speelt heeft dit niets te maken met de firewall. Als je een kopie hebt heb je waarschijnlijk de verkeerde crack, dus moet op zoek naar een betere crack, want dat mogen we hier niet vermelden.
 
Bij mij deed hij het eerst wel goed en nu niet meer. Waarschijnlijk komt dit omdat ik WINXP over WIN2000 heb geinstalleerd.

Kun je trouwens met een kopie van C&C GENENRALS ook multiplyer spelen doen?

Zo ja, hoe stel je dat allemaal in dan?



Gr. Miles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan