C&C:generals zero hour gaat te sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

ximie

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2008
mijn probleem

ik heb C&C: generals zero hour (van de first decade dvd maar dat is niet het probleem denk ik)
en als ik tegen meer dan 2 hard armys speel begint het na 2-8 minuten vreselijk te haperen en sloom te doen, net alsof je op internet speeld met een veelste hoge ping.

en als ik nou een slechte pc zou hebben zou ik dit probleem begrijpen, maar ik heb
een p4 q6600 @ 2.4 ghz
2 gb ddr2
geforce 8800gts 320mb
500 gb hdd
windows vista 32 bit

en spellen als crysis, en assassins creed maar ook C&C 3 tibirium wars allenmaal op hoge kwaliteid zonder problemen.

en me drivers etc zijn allenmaal geupdate, eigenlijk is dit alleen maar met generals zh
ook de intellingen veranderen maakt niets uit hoog/laag/hoge resolutie/lage resolutie...

ook aan de achtergrond programma's ligt het niet, die heb ik al eens allenmaal zoveelmogelijk uit gezet.

het geheugen en procesor gebruik tijdens C&C is ook niet boven normaal.

dus als iemand mij zou kunnen helpen hiermee, want generals is en blijft gezelig met vrienden etc, maar als ik steeds zo sloom ga heb ik er al gouw geen zin meer in.

als iemand mischien weet waardoor het komt

zoals ik al verwachte...ik heb overal pass..en ver boven recommended

Probeer het volgende eens klik met je rechtermuisknop op de snelkoppeling van C&C: generals zero hour kies voor eigenschappen bij compatibiliteit en selecteer daar windows xp service pack 2 druk op ok. Klik vervolgens nogmaals rechts op de snelkoppeling en kies voor uitvoeren als administrator. Het probleem is dat op het moment dat generals zero hour uitkwam er nog geen dualcore en quadcore processors waren. Je zou dit kunnen proberen open taakbeheer klik met je rechtermuisknop op het proces van generals zero hour en bij prioriteit instellen stel dat je maar 1 processor wil gebruiken.

Probeer het volgende eens klik met je rechtermuisknop op de snelkoppeling van C&C: generals zero hour kies voor eigenschappen bij compatibiliteit en selecteer daar windows xp service pack 2 druk op ok. Klik vervolgens nogmaals rechts op de snelkoppeling en kies voor uitvoeren als administrator. Het probleem is dat op het moment dat generals zero hour uitkwam er nog geen dualcore en quadcore processors waren. Je zou dit kunnen proberen open taakbeheer klik met je rechtermuisknop op het proces van generals zero hour en bij prioriteit instellen stel dat je maar 1 processor wil gebruiken.

ook al geprobeert werkt niet....ten eerste als ik xp laat doen dan zecht ie dat ie de dvd niet kan vinden, en als ik 1 core gewoon maar laat werken dan doet ie het nog steeds even bagger...

Heb je ook geprobeerd om het spel zelf te updaten?

Heb je ook geprobeerd om het spel zelf te updaten?

1.04 is de laatst eupdate en ik kan wel online spelen ..ook vaak sloom, en dan checkt ie vantevoren voor updates

dus ja...ik heb op meerdere site al gekeken en gevraagt maar niemand schijnt het te weten, 1 gozer zij dat het aan een instabiel systeem lag maar dat lijkt me sterk omdat ik niets aan me pc heb verandert....en 1 vroeg om de tempratuur van me cpu maar verder reageert ie niet....(cpu is tussen de 50-80 graden)
zal wel niets worden dus met oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan