Beste mensen,
Mijn zoon is helemaal wild van C&C generals zer hour.
Hij speelt ca een half uur en dan... pats, weg spel.
Nu heb ik al jullie info hierover al geraadpleegd maar tot op heden ........niets, ook de upgrades van het spel of patches helpen niet.
De comp. is al fors uitgebreid omdat andere spellen ook niet werkten, die werken dus nu allemaal wel.
Met aida heb ik de temp gechecked en ik kom op de volgende resultaten. Moederbord 47, CPU 57, en aux ( is dit de kast temp ? ) 80.
Die temp. krijg ik zelfs niet naar beneden al haal ik alle wanden eraf, koelers draaien prima maar zelfs na een dag niet draaien van de komp geeft ie al 80 graden aan ??
AMD atlon 1533 mhz
G-force TI4200 AGP8X
Moederbord Gigabyte GA-7VTXH+
DDR 512
Draait op XP home
Ik ben niet zo'n hele techneut dus heb jullie echt hard nodig ?
Alvast bedankt
Mijn zoon is helemaal wild van C&C generals zer hour.
Hij speelt ca een half uur en dan... pats, weg spel.
Nu heb ik al jullie info hierover al geraadpleegd maar tot op heden ........niets, ook de upgrades van het spel of patches helpen niet.
De comp. is al fors uitgebreid omdat andere spellen ook niet werkten, die werken dus nu allemaal wel.
Met aida heb ik de temp gechecked en ik kom op de volgende resultaten. Moederbord 47, CPU 57, en aux ( is dit de kast temp ? ) 80.
Die temp. krijg ik zelfs niet naar beneden al haal ik alle wanden eraf, koelers draaien prima maar zelfs na een dag niet draaien van de komp geeft ie al 80 graden aan ??
AMD atlon 1533 mhz
G-force TI4200 AGP8X
Moederbord Gigabyte GA-7VTXH+
DDR 512
Draait op XP home
Ik ben niet zo'n hele techneut dus heb jullie echt hard nodig ?
Alvast bedankt