C&C Generals

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik heb net C&C Generals geinstaleerd, maar als ik hem wil spelen, zegt die dat ik de cd er in moet doen, terwijl ik hem er in heb zitten.
Het zijn gewoon de cd`s die ik voor instalatie heb gebruikt, dat kan het dus niet zijn....

wie o wie kan mij helpen?

Bvd MrDennis

Welke van de cds heb je erin zitten? want volgens mij moet je cd 2 erin hebben om te spelen.

heb ze alle 2 al geprobeerd

Heb mij ook geregistreerd, maar nederland kon niet, dus heb ik als land, duitsland opgegeven...misschiend at dat het is

Waarschijnlijk heeft hij dan iets gedownload waardoor het wel werkt.

Vraag het hem eens

negatief (bij mij),

ik heb voor eigen gebruik Generals gekopieerd en het branden (CloneCd) ging perfect. Spelen niet, maar............

als opgestart wordt middels de legale cd en na de intro wordt de kopie erin gedaan, loopt 'ie wel als een tierelier.

als ik het origineel had, was het geen probleem.
Maar omdat ik te weinig speel, vind ik het voor mij te duur om originelen te kopen

ik ga het ook niet goed praten, want illegale kopien zijn fout en verboden...maar ik speel misschien maar 5 x per jaar een game, en dan met name sim city en C&C, maar dan moet die het wel doen

was ook niet rot bedoeld hoor........

ik denk dat ik een soortgelijk probleem heb als jij en de oplossing zit 'm in het plaatsen van een bestandje zoals M@rio schrijft. Ik heb zelf niet zo'n patchje omdat de boys bij mij thuis via het netwerk tegen elkaar willen spelen en ik het origineel toch heb, dus bij mij kunnen ze gamen, derhalve heb ik geen tijd en zin gevonden om naar de patch te zoeken. Hij is ongetwijfeld "te koop" op het w w w................ ;)

en da's tevens een onderwerpje waar ik altijd een beetje pissig van wordt : als je thuis wilt gamen verplichten fabrikanten je soms tot aanschaf van 2x dezelfde game, (zoals Generals) en dat verrek ik dus ook !!!!

Laatst bewerkt:
Kijk eens op een van je C&Cgenerals cd's of er een map genaamd Crack bijstaat en zoja, kopieer dan het exe file dat daar in zit naar je spelmap (bijvoorbeeld C:\C&C Generals)

gebruikelijk is dat zo'n patch heet :

Generals no cd

of kreten met een soortgelijke strekking,

misschien dat je daarmee wat kan.............. ?

maar pas "levensgevaarlijk" op, ik heb zojuist voor de gein even in een willekeurige webwinkel gekeken en het logo op de voordeur was een "doodskop" en voordat ik met mijn ogen kon knipperen werd er al geprobeerd iets naar mij pc te sturen en dat betrof vast geen wenskaartje..............

Wees dus alert op welke winkel je binnenwandelt, handiger is even om bij die vriend te rade te gaan. ;) :D

Hebben jullie je paspoort bij je want jullie zijn wel heel dicht bij de grens.

jawel, maar denk aan de tijd van het ijzeren gordijn :
als je maar niet "te" dicht bij het muurtje kwam, gebeurde er niets (mochten de DDR soldaatjes NIET op je schieten) ;) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan