c&c3 tiberium wars update

Status
Niet open voor verdere reacties.

cj5wannabe

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
via mijn dvd kan ik een update uitvoeren . hij vind pathes om af te halen maar als hij wil beginnen loopt het prog vast of vind geen updates . heeft iemand hier ervaring mee ? nog beter ; een oplossing .

lukt ook niet . ik heb ook op de site van ea geprobeerd en dat lukt ook niet . ik ben aan het denken dat het probleem bij hun ligt en niet bij mij ??

ja , heb ik al geprobeerd . ik moet wel zeggen dat hij de eerste keer wel het prog geblokkeerd had , maar ik heb toen wel geaccepteerd .

Beste cj5wannabe.

Bel anders Ea op en leg het Hun uit heb ik ook gedaan en het probleem was binnen no-time Opgelost [Ander probleem]

Overpwnd:thumb:

sorry dat ik nog niet gereageerd heb maar ik moest werken . vandaag ook geen tijd want ik moet met het vrouwtje rondrijden .:love: zal morgen eens kijken . alvast bedankt

de patchen zijn geinstalleerd ! nu weet ik nog niet zeker of mijn probleem is opgelost maar ik heb hoop . na het installeren van de patchen heb ik nog eens ter kontrole de update laten lopen vanaf dvd en hierbij vroeg hij toegang tot het internet wat hij ervoor niet(meer ) deed en vond hij geen beschikbare updates . ik denk dat toen ik de eerste keer wou updaten er daar iets is misgelopen waardoor hij geen toegang meer kreeg , alleen raar dat hij niets vroeg . Moest het nog eens foutlopen kan ik dan altijd via deze site updaten ? of is deze site maar tijdelijk ?

alvast hartelijk bedank :thumb: :thumb: :thumb:

de patchen zijn geinstalleerd ! nu weet ik nog niet zeker of mijn probleem is opgelost maar ik heb hoop . na het installeren van de patchen heb ik nog eens ter kontrole de update laten lopen vanaf dvd en hierbij vroeg hij toegang tot het internet wat hij ervoor niet(meer ) deed en vond hij geen beschikbare updates . ik denk dat toen ik de eerste keer wou updaten er daar iets is misgelopen waardoor hij geen toegang meer kreeg , alleen raar dat hij niets vroeg . Moest het nog eens foutlopen kan ik dan altijd via deze site updaten ? of is deze site maar tijdelijk ?

alvast hartelijk bedank :thumb: :thumb: :thumb:

Ik had het probleem ook met medal of honor ik kwam ook niet online en die patches gedoe....
Meestal heb je voor online spelen met spellen game spy nodig om toegang tot de server te hebben!
Kan je proberen

succes

ik ga het in mijn achterhoofd onthouden, maar stilletjes hoop ik dat mijn probleem opgelost is . bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan