c++ Codecup

Status
Niet open voor verdere reacties.

moneyandgold

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2008
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag en hoop dat een van jullie het weet.
Zelf doe ik mee aan de codecup van dit jaar en probeer daarvoor nu een programma te schrijven.

Ik heb het programma meerdere keren werkend gehad, maar nu loopt hij telkens vast op het ontvangen van cin >> cInput, in de functie main.... Ik krijg hem niet aan de praat? Misschien dat iemand anders de fout ziet?
Ik heb van alles geprobeerd, get, getline etc... Maar niks werkt.... Echt heel raar, zelfs het voorbeeld ziet er zo ongeveer uit en die werkt wel...

Laatst bewerkt:
doe eens een cout van cInput net nadat je hem inleest?
Waarom lees je trouwens een char[] in om die vervolgens in een string te plaatsen? Als je nu eens meteen de string inleest, krijg je ook geen segmentation fault wanneer meer dan 4 tekens worden ingegeven..

Daar komt hij niet, hij komt er niet langs.... Die blijft dus leeg... Dat is dus het rare. Ik lees alles in wat ik binnen krijg met cin, daar zit niks tussen....

Anders moet ik de string weer in ProccessOppenentMove in stukjes knippen... Daar had ik niet zo'n zin in... (overigens is bekend hoe groot de hoeveelheid tekens is die je binnenkrijgt)

Blijft ie dan wel op die cin hangen? Of is het de functie Read_pillars() die niet beëindigd wordt?

In dat geval zou een cout na Read_pillars() maar voor cin wel nog moeten weergegeven worden..

Ja, ik heb alles doorgetest. Ik liet hem info geven voor de cin en na de cin, voor de cin deed hij het wel en erna niet..... Vreemd he?

Op dit moment werkt het programma, nu zitten er nog andere bugs in maar dat moet wel lukken!

Bedankt voor het commentaar!

De loop van Read_pillars moest toch op 10. Mijn debugger deed het onvolledig dus bouwde ik er zelf toch een in. Maar of dit alles was.... Ik weet het niet precies, hij reageert soms een beetje onvoorspelbaar..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan