C# Custom ActionHandler toevoegen

• Onderwerp starter Onderwerp starter 5i5
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

5i5

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Ik geloof dat ik de boel na veel geklooi inmiddels zelf heb opgelost. Ik zal morgen testen of het ook echt goed werkt.

Het is niet helemaal de perfect sectie, maar goed. Ik werk met Microsoft Surface en heb wat problemen met threads. Het probleem:

Ik voeg via mijn .XAML bestand een actionlistener aan een grid als volgt toe.
Code:
<Grid Grid.Row="1" Name="BGrid" Opacity="0.8"
              tt:TagVisualizerEvents.VisualizationEnter="OnVisualizationEnter"></Grid>
Grid is de grid tt is mijn namespace TagVisualizerEvents is de class en VisualizationEnter is eenRoutedEvent. OnVisualizationEnter is mijn handler.
Dit werkt goed, maar ik probeer nu hetzelfde via de C# code te doen. Het probleem is ik ben vrij slecht met C#. Ik probeer dit zonder delegates te doen aangezien ik hier bar weinig van snap en dit in de XAML ook lukt. :P Iemand die me kan helpen?

Ik zat zelf met het volgende te klooien:
Code:
BGrid.AddHandler(TagVisualizerEvents.VisualizationEnter, OnVisualizationEnter);

Dit doet er even niet toe, maar toch hou ik het er in:
Ik heb een gridview
Als tag het grid entered > EVENT 1

EVENT 1Op een andere thread
Sla tag + coördinaten opslaan
Start timer > EVENT 2

EVENT 2
Als timer afgelopen is
Check tag coördinaten

En dat levert een probleem op. Als ik de tag wil weer controleren krijg ik een error dat ik op de huidige thread geen toegang heb om de coördinaten op te vragen en ik heb geen idee hoe ik dat dan wel krijg. Iemand die mij kan helpen met een oplossing / tutorial / hints naar wat te Googlen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan