C:\Documents and Settings

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario-angela

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
Berichten
453
even een vraag over de grootte van deze map.ik kan het namelijk even niet volgen.

het zit zo:

één harde schijf opgedeeld in 4 partities(c:,d:,e:, en f:)
als ik nu naar de beschikbare ruimte op de partities kijk komt die bij de laatste drie redelijk overeen met de grootte van de mappen die er in staan.
op de c: schijf heb ik nog maar 2 gb beschikbaar.deze is 20 gb groot.als ik dan ga kijken hoe groot alles is klopt het wel,behalve de map C:\Documents and Settings,deze is meer als 6 gb groot.maar als ik nu ga kijken wat er in de map staat er nog geen 500kb in.hoe kan dit?

mario
 
waarschijnlijk staan er bestanden in die verborgen zijn. Die zullen waarschijnlijk wel meegeteld worden bij die 6gig en niet als je in de map zelf kijkt.

Al lijkt mij 5.5 Gig verschil niet echt weinig.

Ga eens in verkenner naar Extra - Mapopties en kijk onderaan (moet je iets aanvinken dat onzichtbare mappen zichtbaar maakt. Zie je nu meer?
 
Maar er staan toch ook meer mappen in Documents and Settings? Heb je ingesteld dat ook verborgen bestanden zichtbaar zijn (anders worden ze niet meegeteld)?
 
Ga eens in verkenner naar Extra - Mapopties en kijk onderaan (moet je iets aanvinken dat onzichtbare mappen zichtbaar maakt. Zie je nu meer?

ja ,veel meer.

er zit bijvoorbeeld een map in "local setting"hier bevinden zich weer mappen ijn waaronder temporary internet files en de map temp.laatste is 4,5 gig groot.mag ik deze leeg maken zonder gevolgen?
 
Die kun je leegmaken (map temp niet verwijderen maar gewoon de inhoudt verwijderen)
 
bedankt allemaal.

stond een film in die ik kwijt was.4,5 gig.nu snap ik het waarom de map zo groot is.

ik heb gisteren nog schijf opruiming uitgevoerd,worden deze mappen dan niet leeg gemaakt?
 
Dat geloof ik wel, maar ik zou even kijken in je internet Explorer - Extra - Internet Opties > Bestanden verwijderen & Cookies verwijderen

heeft hij daar nog tijd voor nodig? Zo ja, dan worden ze niet of niet goed door schijfopruiming verwijderd (ik doe het zelf namelijk nooit via schijfopruiming, maar met een programmatje of via bovenstaande manier)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan