Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zorg dat in je bios de volgorde van opstartmedia staat ingesteld op eerst de cd rom daarna de hard disk (tijdens starten pc op del of F2 drukken kom je meestal in de bios, kan per pc verschillen)jansije zei:Ik wil mijn C-schijf formatteren. OS XPpro. De vraag is: herkent de software van XP dat ik een tweetal partities wil behouden? In het forum ook veel gelezen over F8 en BIOS, wat kan ik daar mee?
Op voorhand bedankt voor jullie advies.
Jheroen zei:zorg dat in je bios de volgorde van opstartmedia staat ingesteld op eerst de cd rom daarna de hard disk (tijdens starten pc op del of F2 drukken kom je meestal in de bios, kan per pc verschillen)
als je dat gedaan hebt de cd van xp pro erin doen
herstarten dan vraagt de pc of je van cd wilt opstarten, druk op een knop
en dan krijg je vanzelf een keuzemenu waar je de nieuwe installatie wilt neerzetten. als je de c partitie wilt gebruiken zal je die moeten leegmaken (in het menu staat dat) en snel formatteren als NTFS; daarna kan je van start met de rest van de installatie
jansije zei:Dank je voor je uitleg.
Pfffff...wordt nog een hele klus.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.