c:\i386\setupldr\dr.bin is voortvluchtig

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Berichten
137
Ik wil met Bart pe een bootable disc maken Met enkel XP zonder enige SP lukt dat Echter wil ik dit ook doen van de C met Sp3 die goed is geslipstreamed krijg ik de mededeling dat C:\i386\setupldr\dr.bin. ontbreekt Ik weet het behoort bij het opstarten van XP home edition
Met Google kom ik geen steek verder Dat is niets voor een amateur Bij deFAQ s van Bartep vind ik niets Ik heb ongeveer 30 pages doorgelopen Wie o wie is de expert die mij kan helpen
Een computergroet Sommer
 
Geen idee wat er in die C:\i386 map allemaal staat, dus laten we het anders doen:
1. Kopieer de inhoud van de XP Cd zonder SP naar een nieuwe map op C:, namelijk C:\WinXPSP3NL
2. Download SP3 vanaf de website van Microsoft: link, en download die naar de hoofdmap van C:
3. Integreer handmatig SP3:
Start -> Uitvoeren -> C:\WindowsXP-KB936929-SP3-x86-NLD.exe /integrate:C:\WinXPSP3NL
4. Ga met Pebuilder aan de slag met de versie in de map C:\WinXPSP3NL
dus niet meer met die versie die je eerder had.
Integreren van SP3 is natuurlijk niet meer nodig, want dat had je al gedaan in stap 3.

Succes,

Tijs.
 
c:\i386\setupldr\bin is voortvluchtig

Geachte dnties Bedankt voor uw reactie Deze heeft mij tot nadenken aangezet Ik heb een gehele schone externe HD Mijn idee is zet XP home op deze partition en download zonder meer SP3 hierachter Of moet ik ook SP1enSp2 downloaden? Moet ik nu nog 'Link' toepassen?Dit laatste is mij niet duidelijk Ik weet link is verbinden Echter hoe dit te doen weet ik niet Moet ik nu nog Integreer handmatig enz toepassen ????

een computergroet Sommer
 
Kaal installeren kan ook, en daarna SP3 downloaden en installeren (SP1 en SP2 heb je dan niet nodig), maar in XP zonder SP is er een beperking van 136 GB voor de opstartpartitie. Is je schijf groter, dan kun je dus niet de hele ruimte gebruiken.

Vandaar dat ik een XP installatie-cd zou maken met minstens SP2 erin geïntegreerd (of SP3).

Tijs.
 
c:\i386\setupldr.bin is voortvluchtig

Geachte dnties
Het noodlot heeft toegeslagen Het moederboard heeft het na nog geen drie jaar de geest gegeven Ik heb nu een nieuwe moeten kopen en daarbij zit Vista Ik heb voor minder geld dan ik voor de oude heb moeten gegeven en wel een verschil van 150 euro wel driemaal betere hardware gekregen Maar de ellende met Vitsa gaat nu beginen Alles bij alles is de oorzaak dat ik nu pas reageer Ik dank u zeer voor uw moeite
Een computergroet Sommer
 
Geen probleem! Bedankt voor het terugmelden. :thumb:

Veel succes nog.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan