C:\ is een fotomap geworden

Status
Niet open voor verdere reacties.

The7thStranger

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2007
Hallo,

Mijn C:\ map is een fotomap geworden, waardoor alle pictogrammen miniatuurweergaven zijn geworden, en knoppen als diavoorstelling etc. er boven staan. Dit vind ik erg vreemd aangezien er helemaal geen foto's op C:\ staan.

Ik heb al geprobeerd om Systeemherstel uit te voeren, de mappen te herstellen en met CCleaner de venster-cache gewist, maar niets helpt. Heeft iemand een idee? Misschien een desktop.ini bestandje maken? Bij C:\ kan je helaas niet bij eigenschappen op Aanpassen klikken...

Groetjes,

Kevin

Rechtermuisknop > beeld > lijst / details ? Of bestaat die functie niet meer in Vista?

Wanneer je "Deze Computer" opent, ga je bovenin naar tabblad beeld.
Daarin heb je diverse keuzes, zoals details, lijst enz..

Verander de instelling maar eens.

in mijn computer een niveau hoger gaan staan, rechts op de map klikken en kiezen voor eigenschappen en het tabblad aanpassen, Bij de eerste optie kan je aangeven wat voor weergave je wil.

Alle functies om aan te passen werken niet omdat je bij de C:\ schijf de eigenschappen van het station te zien krijgt. Windows ziet C:\ niet als een map. Maar het is me uiteindelijk gelukt om het op te lossen door allemaal mappen in C:\Windows en C:\Program Files terug te zetten op alle items. Een vreemde bug (denk ik) in Vista laat het systeem nog wel eens mappen die niets met elkaar te maken hebben koppelen. Ik denk dat de vraag niet helemaal goed was begrepen. De pictogrammen waren nog wel goed, maar de weergave-instellingen niet, zo kreeg je bij details dingen als classificatie en diavoorstelling.
In ieder geval hartelijk dank voor de reacties.

Fröhliche Weinachten,

Kevin

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan