c:/ is niet toegankelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sabina23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2011
Er is dus iets mis met mijn computer. Ik kan niet kopiëren en plakken van mappen naar mappen, ik kan geen mappen, foto's en bestanden verwijderen en ik kan kan ook niks op een usbstick plaatsen. Als ik een van deze dingen probeer te doen komt het volgende bericht: 'c:/ is niet toegankelijk, toegang geweigerd'. Ik kan dus ook niet de 'HP_PAVILION (C:)' openen.
Help aub!

Hoi,
welkom op Helpmij
Je rechten op je pc zijn je wss afgenomen door virus malware/spyware o.i.d.
Klik op de link in m'n handtekening en download Mbam, als dat gaat tenminste maar dat zal dan ook wel niet.
Welke versie van XP heb je? Home?

Start op in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot) en kijk of je met de adminstratoraccount kunt inloggen.
Als om een wachtwoord gevraagd wordt en je hebt dat nooit ingesteld druk je op enter.
Update: http://support.microsoft.com/?kbid=290109

Laatst bewerkt:
Ik heb het gedaan en het lukt, maar dan heb ik geen internet.
Wat moet ik nu doen?

Als Engels geen probleem is kun je dit ook eens lezen.
Wat moet je nu doen, je moet je antivirussoftware handmatig starten via start "alle programma's" en die je pc laten scannen.
Je kunt ook eens kijken onder run>msconfig>opstarten of je daar niet een verdacht programma ziet staan wat je niet kan thuisbrengen.
Je zou ook een syssteemherstelpunt terug kunnen zetten, maar dat werkt niet altijd omdat een evt. virus zich meestal ook daar in nestelt.

Je kan Ook De Veilige modulus (F8) Opstarten met Internet Mogelijkheden..
Zo kan je via de Naam: Administrator Inloggen op je pc. En op internet gaan een virusscanner downloaden die in dit topic wordt aangegeve...

Werkt dat niet?:
Gebruik dan eens SysteemHerstel.
Dit doe je via:
Start > Alle Programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstel.

Kies de datum dat je de virus nog niet had...
( Hij herstelt hem dan ) En Schakelt je pc uit!.

Start je hem weer op (je pc) Dan krijg je een venster met een X Of een Groen vinkje
Groen= Geslaagd
X= FOUT en niet Hersteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan