C:\ niet meer bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Housensation

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
Geachte mensen,

Ik heb een zeer groot probleem denk ik,
Ik draai sinds een tijdje windows 7 build 7100 en net zoals in Vista is het wel eens dat een file niet verwijderd kon worden. Dit was op te lossen door op de betreffende schijf uw account de privileges te geven. Nu is het zo dat ik laatst een bestand niet kon verwijderen en ik heb er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen. Toen heb ik alle users uit die beveiliging gegooit (c:\ eigenschappen -> beveiliging -> users) Hierna heb ik mijn account alle privileges gegeven en heb ik de pc herstart, maar dit was niet meer mogelijk. Ik heb een partitie aangemaakt op de schijf maar zelf een xp installatie op die partitie werkt niet. Aangezien ik veel bestanden op die schijf heb staan en deze niet kwijt wil hoop ik dat iemand hier een oplossing voor heeft.

PS: Tevens werkte Windows Update ook niet meer omdat ik geen administrator rechten had. Op verschillende sites stond uitgelegd wat de oorzaken konden zijn en hoe deze op te lossen waren. Ik heb al deze mogelijkheden geprobeerd maar niet hielp.

Ik hoop echt dat iemand mij hiermee kan helpen!

Alvast bedankt ;)

Coen

heb je sata of ide controler ??

zat er 'n oem versie op origineel ??

Laatst bewerkt:
Hoi !

Zoal je allicht weet is Win 7 een beta-OS., d.w.z. dat er van alles mis kan gaan !!

Dus...om daar nu bestanden op te bewaren die je niet kunt missen is nou niet bepaald een blijk van overmatige intelligentie.

Maar goed: zet de schijf (evt. als slave) in een andere PC, stel je bestanden veilig, formatteer de schijf, zet 'm terug, installeer een nieuw OS.

Greetz,

Harry.

Een SATA schijf
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja dat was ook mijn idee, maar aan Windows 7 ligt dit niet want dit kan ook in Windows Vista. Maar ik was benieuwd of er geen andere mogelijkheid is?

PROBLEEM OPGELOST.. WINDOWS 7 kon wel op de partitie worden geinstalleerd na dit te hebben gedaan kon ik de administrator weer aanpassen op de andere geblokkeerde partitie waarna deze weer perfect functioneerde en alles bestanden te backuppen waren ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan