C++ Problemen met SDK implementatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

geenID

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2009
Goedeavond, ik ben bezig met een project om mijn eigen camera te besturen via software, hiervoor maak ik gebruik van de gratis SDK van de leverancier Hikvision. Helaas lukt het mij niet om een super simpele C++ VCL applicatie te maken met Rad Studio C++ Builder laatste versie op Windows 10.

Het is mij gelukt om een *.exe bestand te maken, maar wanneer ik dit bestand uitvoer krijg ik de onderstaande foutmelding (zie screenshot)

Omdat de libraries van de SDK geschreven zijn in een formaat dat mijn compiler niet kan lezen moeten deze libraries eerst omgezet worden van COFF naar OMF via een applicatie genaamd coff2omf.

Mijn *.cpp bestand ziet er zo uit

Code:
#include <vcl.h>
#pragma hdrstop

#include "Unit1.h"

#pragma package(smart_init)
#pragma resource "*.dfm"

#pragma comment(lib, "HCNetSDK")
#pragma comment(lib, "HCCore")

#include "hikvisionSDK/incEn/HCNetSDK.h"

TForm1 *Form1;

__fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner)
	: TForm(Owner)
{
}

void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)
{
	NET_DVR_Init();
}

Builden van *.exe gaat perfect maar toch vervolgens de onderstaande error (zie afbeelding).

Heeft iemand een idee?

error.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je snelle reactie Edmoor, ik heb al de laatste versies van NET Framework geinstalleerd maar helaas zonder effect.
Ik denk zelf dat het toch echt aan mijn code ligt en niet zozeer aan Windows.

Ik weet niet of je Rad Studio geinstalleerd hebt anders kan ik het project delen zodat je eventueel zelf een build kan draaien om te kijken of het wel bij jou werkt?

Dat heb ik niet dus kan dat niet testen.
Maar er staat op die pagina meer dan alleen en opmerking over .Net

Helaas dus.
Dan heb ik verder ook geenID.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan