c schijf formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

josjo9

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
hallo,

ik heb een vraag.
ik wil alles van mijn computer verwijderen maar ik wil mijn windows bestuuring nog wel gewoon hebben (windows gewoon op de pc laten ) hoe moet ik dat doen ?

groetjes Jos

als je bij start systeemherstelschijf intypt, krijg je de mogelijkheid om een systeemherstelschijf te maken. doe it, en je kan je c: schijf formatteren er vervolgens windows opnieuw opzetten met de schijven die je hebt gemaakt. als je echt de windows erop wilt hebben zoals je die er nu op hebt staan heeft het opruimen van je schijf geen zin. je moet alles eraf halen om je werk enigszins rendabel te maken.

Wat dacht je van configuratiescherm, programma's en vervolgens verwijder je alles wat niet van Microsoft afkomstig is.

bij bovengenoemde werkwijze niet vergeten om wat schoonmaaktrucs toe te passen om je Windows weer soepel en snel te krijgen; je register kan in de loop der tijd flink uitgedijd zijn

succes,
mrt

Programma's verwijderen met behulp van Revo Uninstaller, bestanden verwijderen met een eraser-prog zoals bijv. UltraShedder, daarna Ccleaner draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan